آخرین خبر از وضعیت ملی‌پوشان استقلال/شرکت در جشن قهرمانی به جای بازی جلوی نفت مسجدسلیمان

به نظر می‌رسد بازیکنان ملی‌پوش استقلال امکان همراهی تیمشان در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان را نخواهند داشت.

آخرین خبر از وضعیت ملی‌پوشان استقلال/شرکت در جشن قهرمانی به جای بازی جلوی نفت مسجدسلیمان

به گزارش منیبان، پیش از این باشگاه استقلال امیدوار بود برای دیدار آخرش در رقابتهای این فصل بتواند از تمام نفراتش استفاده کند منتهی با توجه به اینکه اردوی تیم ملی از فردا شروع می‌شود، قرار شد که سرمربی تیم ملی نظر نهایی را درباره این موضوع بدهد. درباره این موضوع گمانه‌زنی‌های مختلفی صورت گرفته است. ابتدا گفته شد این احتمال وجود دارد که باشگاه استقلال بتواند اسکوچیچ را راضی کند که اجازه حضور 5 ملی‌پوش استقلال را در این بازی بدهد.

ساعاتی پیش بود که اعلام شد ظاهراً اسکوچیچ و فرهاد مجیدی با یکدیگر توافق کرده‌اند برخی بازیکنان ملی‌پوش استقلال در مسابقه فردا بازی نکنند و تنها در جشن قهرمانی حضور داشته باشند. استقلال 5 ملی‌پوش دارد و احتمالاً 3 بازیکن این تیم فردا در ترکیب آبی‌پوشان حضور ندارند و تنها 2 نفر در ترکیب اصلی این تیم به میدان خواهند رفت.

در چنین شرایطی و طبق ادعای خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ اگرچه با حضور بازیکنان ملی‌پوش استقلال در جشن قهرمانی تیمشان موافقت کرده منتهی هیچکدام از این نفرات حق همراهی تیمشان جلوی نفت مسجدسلیمان را نخواهند داشت و استقلال باید بدون ملی‌پوشانش جلوی شاگردان مهاجری بازی کند.


ت ت
کدخبر: 86554 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها