ستاره ها در تور تراکتورسازی؛

یکی از تیم‌های همیشه مورد توجه در فصل نقل و انتقالات، تراکتور است که فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. فصلی که بارها و بارها سر و صدای تی تی های ناراضی را درآورد و حالا آنها با اخبار نقل و انتقالات تیمشان را با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌کنند.

ستاره ها در تور تراکتورسازی؛

به گزارش منیبان، در رابطه با بازیکنان هم قبل هر چیزی باید به این نکته اشاره کرد که ساغلام گویا قبل از ترک ایران لیستی ۲۰ نفره به باشگاه ارائه داده که بعد از مشخص شدن وضعیت خود، نفراتی را از این سیاهه گلچین خواهد کرد. در زیر مروری داشته ایم به آخرین وضعیت و شایعات موجود در پست به پست تراکتور که خواندن آن خالی از لطف نیست.

یک درصد کار دست تراکتور ندهد؟

ادامه همکاری با ارطغرول ساغلام بحث اول رسانه‌های نزدیک به باشگاه تراکتور است. موضوعی که باتوجه به درخواست افزایش قیمت از طرف سرمربی ترک تبار به درازا کشیده است. البته باشگاه تراکتور چندین بار اعلام کرده اولویتش سرمربی ترک تبار است و حتی پیش نویس قرارداد وی آماده شده و درصورت تصویب قیمت پیشنهادی ساغلام توسط هیات مدیره، برای او ارسال خواهد شد. کاظم محمودی سرپرست تیم سرخپوش اعلام کرد به احتمال ۹۹/۹۹ درصد قرارداد ساغلام امضا خواهد شد و علی خطیر مسئول نقل و انتقالات این تیم هم عنوان داشت در صورتی که اتفاق غیرقابل تصوری رخ ندهد سرمربی ترکیه‌ای به کارش ادامه خواهد داد. حالا باید منتظر ماند و دید که 99 درصد تراکتوری‌ها اوکی خواهد شد یا آن یک درصد، تغییرات اجباری روی نیمکت این تیم را به دنبال خواهد داشت.

پورحمیدی می‌آید یا نه؟

اینکه تراکتور در خط دروازه علاوه بر اخباری به یک دروازه‌بان دیگر احتیاج دارد، اظهر من الشمس است. کاپیتان اخباری با تراکتوری ها یک سال دیگر قرارداد دارد ولی بحث تفاهم برای ادامه همکاری قطعا ضروری است. ضروری‌تر از آن بحث جذب یک گلر دیگر است که نام پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم برای بازگشت به این تیم بین صفحات هواداری تراکتور زیاد دیده می‌شود. پورحمیدی و مهری نیم فصل سال قبل بین دو باشگاه استقلال و تراکتور معاوضه شدند و سپس تراکتور دروازه‌بانش را قرضی به باشگاه اراکی فرستاد. گمانه زنی‌هایی هم هست که این انتقال، دائمی و نه قرضی بوده و باشگاه تراکتور هیچ گاه به طور رسمی در این باره شفاف‌سازی نکرده و به نظر می‌رسد که باید یکبار تکلیف این موضوع به صورت واضح مشخص شود.

رضاییان - تراکتور، شایعه ای داغ و مورداقبال!

یکی از پست هایی که تراکتور شدیدا دنبال بازیکن برای آن است پست دفاع راست این تیم است. باتوجه به جدایی احتمالی رامین رضاییان از پرسپولیس، وی به طور طبیعی یکی از گزینه های تبریزی ها محسوب می‌شود. شایعاتی هم در این زمینه منتشر شده که جالب است بدانید مورد اقبال تی تی ها هم واقع شده است. در صورت انجام این انتقال رضاییان می تواند جزو معدود بازیکنان تاریخ باشد که با آغوش باز و استقبال تراکتوری‌ها به عنوان بازیکنی از پرسپولیس به این تیم می‌پیوندد.

عزت‌اللهی - محبی؛ لژیونرهای لینک شده به تبریز

اینکه بازیکنان لژیونر ایرانی باتوجه به این موضوع که سهمیه لیگ برتری هم محسوب نمی‌شوند، به تراکتور لینک شوند، طبیعی است. اما بین اسامی زیادی از لژیونرها بحث محمد محبی و سعید عزت‌اللهی داغ‌تر است و باتوجه به بضاعت مالی باشگاه تراکتور دور از دسترس نیست. البته که عزت‌اللهی از استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد داشت منتهی گویا تصمیم هافبک دفاعی تیم ملی، ادامه بازی در خارج از کشور است. درباره محمد محبی هم صحبت از علاقه استقلال به او مطرح شده و باید دید این بازیکن در صورت بازگشت به لیگ برتر، راهی کدام تیم خواهد شد. 

زوج عباس‌زاده خارجی است؟

تقریبا همه به این باور رسیده‌اند که درصد ادامه همکاری پیمان بابایی با تیم‌ همشهری خود بسیار پایین است. در همین راستا تراکتور قطعا باید به دنبال مهاجم باشد تا جای بابایی را کنار عباس‌زاده بگیرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که تراکتور در این پست دنبال بازیکن خارجی است. البته برای اظهار نظر در این مورد باید منتظر تکلیف نهایی ساغلام ماند تا ببینیم علاوه بر لیست ورودی، لیست تمدید و خروجی های تراکتور نیز چگونه پیش خواهد رفت.


ت ت
کدخبر: 88185 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها