با مغانلو و ترابی؛ پرسپولیس شوت زن تر از همیشه

برای خیلی از تیم های لیگ برتری دشت یک امتیازی از آزادی هم غنیمت است؛ حالا به هر قیمتی. بازی تاخیری یا دفاع های متمرکز و چند لایه.

با مغانلو و ترابی؛ پرسپولیس شوت زن تر از همیشه

به گزارش منیبان، برابر چنین تیم‌هایی مثل نفت مسجد سلیمان که هافبک‌های خلاق پرسپولیس را درمانده می‌کنند، دو راه کلی وجود دارد. یکی استفاده از ارسال‌هاست که به لطف سعید آقایی در خطر آفرینی رحمی وجود ندارد و البته ناگفته نماند به سان سابق مهدی شیری چندان توفیقی هم در این زمینه کسب نکرده است. اما برگردیم سراغ راه حل دوم که شاید دم دست ترین هم باشد؛ شوت‌های راه دور. تا پیش از اضافه شدن مهدی ترابی و شهریار مغانلو، پرسپولیس تنها تکیه گاهش در این زمینه سیامک نعمتی و احمد نوراللهی بود. بازیکنانی که به صورت دست و پا شکسته و نه چندان زهردار خطراتی را بر روی دروازه حریف خلق می کردند.

اما حالا ترابی و مغانلو به عنوان دو بازیکن شوت زن فوتبال ایران خیال یحیی گل محمدی را تا حدودی راحت کرده اند. سرخپوشان برابر نفت مسجد سلیمان 16 بار شوت زدند و 5 بار آن چارچوب را نشانه گرفت. مغانلو هم اگر بد شانس نمی بود می‌توانست اولین گلش برای پرسپولیس را با همین شوت راه دور به ثمر برساند اما تیر دروازه مجال نداد. از آن طرف ترابی با تلاش‌هایش نشان داد که همان بازیکن بی‌رحم گذشته‌اش است حتی با تجربه‌تر و پخته‌تر. این خبر بدی به نظر می رسد برای تیم هایی که راه اول و آخرشان جلوی پرسپولیس فقط دفاع است.


ت ت
کدخبر: 8903 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها