جای خالی پرسپولیس برای یک ستاره

یحیی گل محمدی به دنبال آن است تا یک جای خالی در لیست خود نگه دارد.

جای خالی پرسپولیس برای یک ستاره

به گزارش منیبان، در حال حاضر تیم پرسپولیس در لیست بازیکنان بزرگسال خود، ۱۶ بازیکن در اختیار دارد و به دنبال جذب دو مهاجم، یک هافبک تدافعی و یک وینگر است. در صورت جذب این بازیکنان لیست بزرگسال پرسپولیس پر خواهد شد با این حال قابل پیش‌بینی است که برخی از بازیکنان تحت قرارداد فعلی این تیم طی روزهای آتی توسط کادر فنی مازاد اعلام شوند.

علیرضا ابراهیمی مدافع میانی سرخ‌ها یکی از این بازیکنان است که احتمال جدایی او با توجه ترافیک خط دفاعی سرخ‌ها زیاد است. نگاهی به اسامی چون فرشاد فرجی و علی نعمتی و جذب نفراتی چون گولسیانی و پورعلی‌ گنجی مشخص می کند که یحیی گل محمدی کمتر به حفظ علیرضا ابراهیمی فکر کرده است. چرا که خودش هم می داند اختصاص ۵ سهمیه از لیست ۲۰ نفره بزرگسال به پست دفاع میانی که ۲۵ درصد لیست می شود چندان منطقی نیست. اتفاقی که فصل قبل رخ داد پرسپولیس فصل قبل در این پست 5 مدافع داشت.

از این رو و با احتمال جدایی علیرضا ابراهیمی، یک جای خالی در لیست بزرگسال پرسپولیس آزاد خواهد شد، سهمیه‌ای که ممکن است به یک خرید دیرهنگام تابستانی اختصاص یابد. چرا که پنجره نقل و انتقالات تابستانی در قطر، امارات و کشورهای اروپایی تا اواخر تابستان باز خواهد بود و امکان آزاد شدن برخی بازیکنان تا آن زمان وجود خواهد داشت.

از ما نشنیده بگیرید اما به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر احمد نوراللهی است. حتی به قیمت نگه داشتن یک جای خالی برای او تا نیم فصل.


ت ت
کدخبر: 92034 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها