این زن که حالا جزو سلبریتی های مشهور جهان است، به تازگی طلاق گرفته است.

به گزارش منیبان به نقل از پارس ناز، البته اکثر شما از قبل او را می شناسید، ولی شاید درمورد زندگی جالب او اطلاعاتی نداشته باشید. این زن که حالا جزو سلبریتی های مشهور جهان است، به تازگی طلاق گرفته است. او چند وقت پیش ازدواج کرده و قصد داشت خانواده ای برای خودش تشکیل دهد، اما در این امر موفق نبود، بنابراین به فکر ساخت یک امپراطوری رسانه ای افتاد.

زنی که در دوران کودکی اجازه نداشت با بچه های دیگر بازی کند، زیرا بدن کوچکش بسیار شکننده بود، می گوید که هرگز خانواده نخواهد داشت. اما از آنجایی که بچه ها را دوست ندارد، از نداشتن خانواده اذیت نمی شود. این زن که از سه سالگی حتی یک اینچ بزرگ نشده است، می‌گوید که نمی‌تواند به تنهایی خانه‌اش را ترک کند.

وی همچنین، برای استفاده از اجاق‌، سینک ظرفشویی یا حتی رسیدن به اکثر دستگیره‌های در با مشکل مواجه است. اما با وجود همه موانع، جیوتی امگه با قد 24 اینچ، موفق به کسب مدرک کارشناسی ارشد شده است. خانم جیوتی در حال حاضر، یک امپراتوری رسانه ای موفق را از طریق اتاق خواب خودش اداره می کند.

جیوتی انتظار دارد تا پایان عمر خود مجرد بماند. این دختر 29 ساله اهل ناگپور در منطقه ماهاراشترا هند رسماً در سال 2011 توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان کوتاه قدترین زن جهان معرفی شد. در حالی که او نمی توانست از اکثر مشاغل معمولی امرار معاش کند، وضعیت مشهور او درآمد ثابتی را برایش تضمین می کند.

کدخبر: 184134 تاریخ انتشار