حدود 9 سال است معمای این مَرد حل نشده، مَرد مرموزی که به خواب خیلی ها آمده و هیچ کس نمی داند چرا این چهره را تا به حال دو هزار نفر در جهان در خوابشان دیده اند.

به گزارش منیبان، موج جمع آوری اطلاعات درباره این مرد که در انگلیسی به نام THIS MAN مشهور شده، چند سالی است به ایران آمده و سایت ها و گروه های مختلفی درباره آن صحبت می کنند. آیا شما هم تا به حال در خوابتان این فرد را دیده اید؟ پس به جمع دو هزار نفری خواب دیده ها خوش آمدید!

ماجرا از سال 2006 آغاز شد. سایت THIS MAN در توضیح خود نوشته است: « در ژانویه ۲۰۰۶ در نیویورک، بیمار روانپزشکی مشهور، چهره مردی را کشید که بارها در خواب هایش می دید. در بیش از یک موقعیت این مرد در مورد زندگی خصوصی اش به او توصیه هایی کرده بود.

این زن قسم می خورد که این مرد را هرگز در زندگی اش ندیده است. چهره آن مرد برای چندین روز روی میز آن پزشک فراموش شد تا اینکه چند روز بعد، بیماری دیگر آن تصویر را تشخیص می دهد و می گوید که آن مرد را اغلب در خواب می بیند.

همچنین او ادعا می کند که او را هرگز در زمان بیداری ندیده است. آن روانپزشک تصمیم می گیرد تا آن تصویر را برای برخی از همکارانش که بیمارانی با خواب هایی تکراری دارند، بفرستد. در طی چند ماه، 4 بیمار این مرد را که چندین بار در خواب هایشان دیده بودند، شناسایی کردند. همه این بیماران به آن تصویر «این مرد» میگفتند.

از ژانویه ۲۰۰۶ تاکنون، حداقل ۲۰۰۰ نفر از شهرهای مختلف سراسر دنیا ادعا کرده اند که این مرد را در خواب دیده اند؛ از شهرهایی چون لس آنجلس، برلین، سائوپائولو، تهران، پکن، روم، بارسلونا، استکهلم، پاریس، دهلی نو، مسکو و…»

کدخبر: 201123 تاریخ انتشار