بانک رسالت به عنوان یکی از بانک‌های قرض الحسنه ایران، انواع وام بدون سود بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود می‌پردازد. در حال حاضر این بانک به مشتریانی که در این مجموعه دارای حساب سپرده باشند، وام نقدی قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

به گزارش منیبان؛ افرادی که مایل به دریافت این وام هستند، می‌توانند به صورت غیرحضوری، با مراجعه به سایت بانک رسالت و افتتاح حساب به صورت آنلاین، بعد از مدت زمان مشخصی نسبت به دریافت این نوع تسهیلات اقدام کنند. لازم به ذکر است که برای این مجموعه مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب مشتریان در جریان اعطای وام اهمیت دارد. فرآیند اعتبارسنجی متقاضیان وام قرض الحسنه بانک رسالت، از طریق سامانه مرآت انجام می‌شود. در صورتی که متقاضی اعتبار لازم را داشته باشد، جریان پرداخت وام به وی آغاز خواهد شد.

 

جزئیات وام نقدی 120 میلیون تومانی بانک رسالت

مشتریانی که خواهان دریافت وام از بانک رسالت هستند باید معدل حساب مناسبی داشته و حداقل باید سه ماه از زمان خواب سپرده‌شان گذشته باشد. مبلغ وام با توجه به میزان سپرده تعیین می‌شود. اما در مجموع سقف این وام 120 میلیون تومان است و 2 درصد هم کارمزد سالیانه به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان تسویه اقساط هم 60 ماه اعلام شده است.

طبق قوانین موجود برای پرداخت وام، متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

در صورتی که بانک با توجه به سپرده یکی از متقاضیان، به وی وام 120 میلیون تومانی را اعطا کند و مدت زمان بازپرداخت نیز همان 60 ماه تعیین شود، میزان قسط برای او 2 میلیون و 181 هزار و 818 تومان خواهد بود. کل سود این وام 7 میلیون و 200 هزار تومان و جمع کل اقساط و وام 127 میلیون و 200 هزار تومان است.

کدخبر: 77132 تاریخ انتشار