پیش بینی بارندگی شدید در اردبیل، گیلان و غرب مازندران

کارشناس سازمان هواشناسی با پیش بینی بارندگی شدید در اردبیل، گیلان و غرب مازندران از صدور هشدار نارنجی در این استان ها خبر داد.

پیش بینی بارندگی شدید در اردبیل، گیلان و غرب مازندران

به گزارش منیبان؛ احمدی با پیش بینی بارندگی در استان های نوار شمالی ازجمله گلستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی گفت: شدت بارش‌ها در اردبیل، گیلان و غرب مازندران خواهد بود که باتوجه به احتمال وقوع سیلاب، روان آب و آبگرفتگی معابر در این سه استان هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

او ادامه داد: این هشدار برای سه شنبه و چهارشنبه هم تداوم خواهد داشت و پیش بینی می‌شود سامانه بارشی تا پایان هفته در نوار شمالی کشور به فعالیت خود ادامه دهد و به سبب آن، آب‌های دریای خزر مواج خواهد بود.

احمدی افزود: همزمان با بارش ها، شاهد کاهش ۸ تا ۱۴ درجه‌ای دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال غرب کشور خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی برای جنوب سیستان و بلوچستان، نواحی مرتفع و کوهستانی هرمزگان و جنوب فارس نیز از احتمال وقوع رگبار‌های خفیف و پراکنده خبر داد.

او خاطرنشان کرد: در شرق کشور بویژه منطقه زابل و در غرب کشور در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد و گردوخاک همچنان پدیده غالب خواهد بود.


ت ت
کدخبر: 107539 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها