تیم منتخب هفته هفتم؛ چشمک دوباره چند ستاره به «کی‌روش»

«محمد محبی» بهترین بازیکن هفته بود و نساجی بیشترین نماینده را از تیم منتخب هفته دارد.

تیم منتخب هفته هفتم؛ چشمک دوباره چند ستاره به «کی‌روش»

به گزارش منیبان، در این هفته استقلال با شکست دادن دوباره تیم امیر قلعه‌نویی، در صدرجدول  از لحاظ امتیازی به پرسپولیس رسید. محمد محبی با گلی که برای استقلال زد، بهترین بازیکن هفته هم شد. تراکتور با شکست دادن پرسپولیس ، بهترین دروازه‌بان و مهاجم تیم منتخب را به نام خود کرد. امید نورافکن و رامین رضاییان، گلزنان سپاهان هم بهترین مدافعان کناری هفته بودند. نساجی هم با زدن 4 گل، بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته دارد. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

محمدرضا اخباری/  دروازه‌بان/ تراکتور/ نمره 7.89

اخباری برای چهارمین بازی متوالی گلی نخورد. حتی پنالتی مهدی ترابی هم نتوانست طلسم گل نخوردن او را بشکند. پرسپولیس در این بازی 13 شوت با مجموع امیدگل 1.56 زد ولی اخباری گلی نخورد تا بهترین دروازه‌بان هفته لقب بگیرد.

رامین رضاییان/ دفاع راست/ گل‌گهر/ نمره 7.50

رضاییان هر کاری که باید برای کام‌بک تیمش می‌کرد را انجام داد. او ابتدا با یک پاس‌گل بازی را به تساوی کشاند و سپس گل برتری سپاهان را هم خودش از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند. رضاییان در این بازی به اندازه تمام 6 هفته قبلی، گل زد و پاس‌گل داد.

حامد شیری/ دفاع میانی/ نساجی/ نمره 7.78

دوری کاپیتان از ترکیب نساجی، انتقاد زیادی را به کادرفنی این تیم وارد کرد به خصوص پس از نمایش آشفته خط دفاع این تیم مقابل استقلال و دریافت 3 گل در آن مسابقه این انتقادها بیشتر هم شد. حامد شیری هم با بازگشت به ترکیب اصلی، یک گل از روی نقطه پنالتی زد و با 6 عملکرد دفاعی، سهم پررنگی در کلین‌شیت تیمش داشت.

وحید محمدزاده/ دفاع میانی/ آلومینیوم/ نمره 7.81

کاپیتان آلومینیوم برای ثبت اولین برد این فصل شاگردان مهدی رحمتی، همه کار کرد. او یک گل از روی نقطه پنالتی زد. بالاترین دقت پاس بازی را داشت. دومین بازیکن فعال زمین از حیث لمس توپ بود. یکی از 3 بازیکنی بود که تعداد نبردهای موفقش دو رقمی بود. 

امید نورافکن/ دفاع چپ/ سپاهان/ نمره 7.68

درخشش میلاد زکی‌پور در سمت چپ خط دفاعی سپاهان، با افت نورافکن هم‌زمان شده بود. امید اما یک‌بار دیگر کیفیت بالایش را ثابت کرد. او اولین گل فصلش را روی سانتر رامین رضاییان به‌ثمر رساند. نورافکن و رضاییان که در لیست کی‌روش حضور داشتند ولی به دلیل صادر نشدن ویزا، راهی اتریش نشدند هر دو در این هفته درخشیدند.

کوین یامگا/ هافبک/ استقلال/ نمره 7.42

بازیکن چند پسته استقلال، تا پیش از ورود حردانی، در دفاع راست و بعد از آن در خط هافبک برای استقلال بازی کرد. یامگا جزو موفق‌ترین بازیکنان زمین در دوئل‌های یک‌مقابل‌یک بود. او یک مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت و هفتمین گلش از نقطه پنالتی را هم برای استقلال به‌ثمر رساند. 

حسین زامهران/ هافبک/ نساجی/ نمره 7.98

اولین شوت در چارچوب این فصل حسین زامهران، تبدیل به گل شد. او در برد 4 گله مقابل نفت مسجدسلیمان، یک گل زد و یک پاس‌کلیدی هم داد. زامهران یک دریبل موفق و یک توپ‌گیری هم داشت.

ایوب کلانتری/ هافبک/ نساجی/ نمره 8.05

هافبک نساجی برای سومین مرتبه در این فصل گل زد. او بعد از گلزنی در 2 بازی خارج از خانه مقابل سپاهان و استقلال، بالاخره این هفته در خانه گل زد. کلانتری در بازی با نفت مسجدسلیمان علاوه بر گلی که زد، فقط 3 تا از 25 پاسش سالم به مقصد نرسید و در 4 دوئل از 6 نبردش پیروز شد.

سجاد آشوری/ هافبک/ ذوب‌آهن/ نمره 7.95

6 تساوی متوالی ذوب‌آهن، پایانی خوش داشت. این تیم بالاخره در هفته هفتم برای اولین‌بار در این فصل رنگ برد را دید. هر چند که هنوز در هیچ مسابقه‌ای نه بیشتر از یک گل زده و نه بیشتر از یک گل خورده است. آشوری اولین بازیکنی است که در این فصل با گلش، 3 امتیاز را به حساب ذوب‌آهن واریز کرده. بازیکنی که با 8 پاس‌کلیدی، خلاق‌ترین بازیکن این فصل تیمش هم هست، در بازی با پیکان هم 3 پاس‌کلیدی داد.

محمد محبی/ مهاجم/ استقلال/ نمره 8.18

بالاترین نمره هفته را محمد محبی کسب کرد. زننده گل اول استقلال، 2 مرتبه با شوت و 2 مرتبه هم با پاس‌کلیدی دروازه گل‌گهر را تهدید کرد. محبی 3 دریبل موفق داشت و 5 مرتبه هم بازیکنان گل‌گهر برای مهار او، مجبور به ارتکاب خطا شدند. 

محمد عباس‌زاده/ مهاجم/ تراکتور/ نمره 8.04

ستاره تراکتور در این هفته به تنهایی از مجموع بازیکنان تیم‌هایی مانند سپاهان و پرسپولیس بیشتر شوت زد. او 5 تلاش برای گلزنی به پرسپولیس داشت که یک شوت تماشایی او به تیر دروازه برخورد کرد، یکی را بیرانوند مهار کرد و در برگشت هم آن را گل کرد. عباس‌زاده یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخته بود. 


ت ت
کدخبر: 113210 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها