غوغای نیکی کریمی با استایل خفن در اروپا / تصاویر

نیکی کریمی این روزا داره کل دنیا رو با جذابیت بی نظیرش میگرده، جدیدا با تبپای خفنش دل بازیگرای اینوریو برده و همه رو محو تماشای خودش کرده!

 غوغای نیکی کریمی با استایل خفن در اروپا / تصاویر

به گزارش منیبان، نیکی کریمی از بازیگران خوش استایل و فوق العاده محبوب سینما و تلویزیونه که اخیرا با بازی متفاوتی که در سریال "یاغی" از خودش به نمایش گذاشت، تونست بازیگری رو در حد اعلاء به نمایش بذاره. نیکی کریمی از دوران نوجوانی وارد این حرفه شد و طرفدارای بی شماری رو تونسته در طول این مدت فعالیتش واسه خودش دست و پا کنه. از اونجایی که نیکی کریمی در کنار حرفه ای بودنش چهره بسیار خاص و جذابی داره، طرفداراش دو برابر میشن و تو حوزه های دیگه هم یَد طولایی داره!

1408497_288

dg

نیکی کریمی که جزو سلبریتیای کار درست به حساب میاد و تابحال هم حاشیه سازی نکرده، جدیدا با تیپ هایی روی صحنه میاد که نه تنها طراحان مد و مردم رو، بلکه بازیگران دیگه رو هم تحت تاثیر قرار داده. در میون تموم سلبریتیای حال حاضر، سارا منجزی که از بازیگران بسیار خوش چهره و البته محبوب به شمار میاد و تو سریال "گاندو" نقشش رو به خوبی ایفا کرد، جدیدا درباره نیکی کریمی اظهار نظری کرده. او گفته که بازیگران زیادی هستن که سعی دارن با استایلای خاص خودشون بدرخشن، اما در میون تمام اونا نیکی کریمی و مهتاب کرامتی رودست ندارن و از همه سرترن!

2-2-1


ت ت
کدخبر: 114730 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها