پایتخت چقدر در اعتراضات خسارت دید؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حوادث اخیر نزدیک به 50 دستگاه اتوبوس دچار لطمه و تخریب و تعدادی هم از رده خارج شدند. همچنین حدود 128 ایستگاه اتوبوس، شامل تلویزیون، صندلی‌ و ... صدمه دیدند.

پایتخت چقدر در اعتراضات خسارت دید؟

به گزارش منیبان؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حوادث اخیر نزدیک به 50 دستگاه اتوبوس دچار لطمه و تخریب و تعدادی هم از رده خارج شدند. همچنین حدود 128 ایستگاه اتوبوس، شامل تلویزیون، صندلی‌ و ... صدمه دیدند.

وی افزود: نزدیک به 50 اتوبوس در این حادثه دچار لطمه و تخریب شدند/بسیاری از اموال عمومی در جریان اغتشاشات اخیر آسیب دید/حدود 128 ایستگاه اتوبوس، شامل تلویزیون، صندلی‌ و شیشه‌های اطراف ایستگاه صدمه دیدند/ صف مردم عادی از اغتشاشگران جداست / هزینه رفع این مشکلات از جیب مردم پرداخت می‌شود

بسیاری از اموال عمومی در جریان اغتشاشات اخیر آسیب دید و درست کردن هر کدام از این بخش‌ها، هزینه‌هایش از جیب مردم می‌رود اگر پله‌برقی خراب شود، مصیبتش برای مردم است ما کلی طول کشید تا پله‌ برقی‌ها را درست کنیم چرا که بسیاری از آنها خراب بودند. تعدادی از  اتوبوس‌ها آسیب دیده و یا گاردریل‌ها را خراب کردند ما مجبور شدیم در برخی از مناطق سطل‌های زباله را جمع‌اوری کنیم خوب کارها سخت‌تر می‌‌شود. نزدیک به 50 اتوبوس در این حادثه دچار لطمه و تخریب شدند و تعدادی از آنها از رده خارج شدند حدود 128 ایستگاه اتوبوس، شامل تلویزیون، صندلی‌ و شیشه‌های اطراف ایستگاه صدمه دیدند 10 دستگاه پله‌برقی تخریب شد، 32 چراغ راهنمایی، 5 تلفن همگانی، 44 محفظه گل و جداول زیادی در شهر آسیب دیدند. 1100 مخزن پسماند مورد حمله و آتش‌سوزی قرار گرفتند. نزدیک به 25 خودروی آتش‌نشانی که خودروهای گرانی هستند و خدمات ویژه‌آی ارائه می‌دهند تخریب شدند این خودروها کامل از رده خارج نشدند اما یک یا دو خودرو کاملاً سوخته است.

من در اینجا می‌گویم که صف مردم عادی از اغتشاشگران جداست اما نباید به اموال عمومی مردم آسیب ببیند چرا که هزینه رفع این مشکلات از جیب مردم پرداخت می‌شود.


ت ت
کدخبر: 114969 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها