نماینده مجلس: شاسی بلند می‌خواهم و به دنا پلاس راضی نیستم

دعوای مجلس با وزارت صمت از مهر ۹۹ شروع شد. یکی از نمایندگان ناراضی از اهدای دنا پلاس گفته بود: "برای رفتن به جاده‌های کوهستانی، شاسی‌بلند می‌خواهم و به دنا پلاس راضی نیستم! "

نماینده مجلس: شاسی بلند می‌خواهم و به دنا پلاس راضی نیستم

به گزارش مُنیبان به نقل از آخرین خبر؛ "برای رفتن به جاده‌های کوهستانی، شاسی‌بلند می‌خواهم و به دنا پلاس راضی نیستم" ؛ سال ۹۹ اختلاف‌نظر برخی نمایندگان با وزارت صمت از اینجا آغاز شد ... 

دعوای مجلس با وزارت صمت از مهر ۹۹ شروع شد. یکی از نمایندگان ناراضی از اهدای دنا پلاس گفته بود: "برای رفتن به جاده‌های کوهستانی، شاسی‌بلند می‌خواهم و به دنا پلاس راضی نیستم! "دولت عوض شده است؛ ولی ظاهراً نارضایتی برخی از نمایندگان این‌قدر قوی بوده که کار به استیضاح وزیر کشیده شد. از سوی دیگر در اقدامی بی‌سابقه، تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنعتی، ‌ معدنی و تجاری ملی و صاحب‌نظران حوزه صنعت کشور، یک‌صدا با تعداد زیادی از نمایندگان مجلس از برایند عملکرد فاطمی امین دفاع می‌کنند و تغییر وزیر را در شرایط صعود صنعت به صلاح نمی‌دانند. فردا روز زورآزمایی طرف‌داران و منتقدین است. باید دید سرنوشت سکان‌داری بخش اصلی تولید و تجارت کشور چه خواهد شد؟ اما همه چیز از یک شاسی‌بلند شروع شد!


ت ت
کدخبر: 118626 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها