متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از انهدام باند ۳ نفره توزیع موادمخدر و کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان کردستان خبر داد.

متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در ملارد

به گزارش منیبان؛ سرهنگ "منصور خدایی" گفت: در پی اخبار رسیده از منابع خبری و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان مبنی بر فروش عمده موادمخدر در روستای "لم آباد" شهرستان "ملارد" بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در قالب ۴ تیم عملیاتی متشکل از پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان به مخفیگاه قاچاقچیان موادمخدر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد،افزود: ماموران در بازرسی از منزل متهمان موفق شدند ۱۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیس دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد، گفت: ۳ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ خدایی در پایان با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


ت ت
کدخبر: 124845 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها