دلیل اصلی جدایی لوکادیا از پرسپولیس مشخص شد

مهاجم هلندی پرسپولیس در آستانه شهرآورد پایتخت در تمرین تیمش حضور پیدا نکرد.

دلیل اصلی جدایی لوکادیا از پرسپولیس مشخص شد

به گزارش منیبان، سازمان لیگ تصمیم نهایی خود را برای برگزاری دربی پایتخت گرفته و قرار است این مسابقه روز سه‌شنبه 29 آذرماه از ساعت 17:30 برگزار شود. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در روزهای گذشته با شوک مصدومیت شیخ دیاباته مواجه شده بود و در اندیشه چینش ترکیب تیمش در غیاب مهاجم مالیایی بود اما امروز (یکشنبه) خبری تازه به سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت رسید که او را به شوکی بزرگ فرو برد.یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس بدون اطلاع رسانی به باشگاه و تیم، در تمرین امروز (یکشنبه) حضور پیدا نکرد و به خاطر مشکلات خانوادگی، قصد سفر از ایران را دارد. لوکادیا در شرایطی در تمرین امروز سرخ‌پوشان پایتخت حضور پیدا نکرده که با 6 گل زده بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم است و در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و امید اول یحیی گل‌محمدی برای درخشش در دربی بود.

ادعای پرسپولیسی‌ها؛ اختلاف مالی نداریم!

باشگاه پرسپولیس که خود خبر عدم حضور یورگن لوکادیا را در تمرین امروز منتشر کرده، در واکنش به غیبت مهاجم هلندی اعلام کرد: «یورگن لوکادیا در تمرین امروز غایب بود. او بدون آن‌که درباره غیبت خود و دلیل آن به باشگاه و تیم خبر و اطلاعی بدهد در تمرین غایب بود. این اتفاق در حالی روی داد که باشگاه تعهدات مالی خود نسبت به این بازیکن را تمام و کمال انجام داده و از این ناحیه مشکلی وجود ندارد».

مشکل خانوادگی یا مالی؛ «لوکادیا» در آستانه جدایی؟

مدیران باشگاه پرسپولیس از اقدام مهاجم هلندی تیم خود شوکه شده‌اند، آن‌هم در شرایطی که در روزهای گذشته با توجه به نوسانات نرخ ارز، شایعات زیادی درباره احتمال جدایی یورگن لوکادیا و افزایش دستمزد او در رسانه‌های مختلف مطرح شده بود. سرخ‌پوشان پایتخت در ادامه بیانیه خود درباره غیبت لوکادیا توضیح داده‌اند: «این بازیکن در جریان پیگیری موضوع از سوی باشگاه نیز بر این مساله تاکید داشت و اقدام و اضطرار او برای سفر، صرفا به دلیل مشکلات خانوادگی است و از ناحیه انجام تعهدات قراردادی از سوی باشگاه مشکلی وجود ندارد که سبب این اقدام شده باشد».پرسپولیسی‌ها در ادامه توضیحات خود در قبال غیبت غیرمنتظره لوکادیا در تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت، درباره زمان‌بر بودن فرآیند خروج او از ایران اعلام کردند: «او در آستانه مسابقه دربی دلیل این اقدام خود را بیماری همسرش اعلام کرده و این که می‌خواهد خود را به او و فرزندانش برساند. این در حالی است که وی در این ارتباط که در تلاش برای سفر است مطلبی را به باشگاه اعلام نکرده بود. از سوی دیگر با توجه به صدور ویزای کار برای این بازیکن، فرایند خروج بازیکن مستلزم انجام پاره‌ای امور از جمله دریافت مفاصاحساب مالیاتی است که مستلزم صرف حداقل زمانی خواهد بود».سرخ‌پوشان پایتخت امیدوارند با توجه به فرآیند نسبتاً طولانی‌مدت برای صدور مجوز خروج لوکادیا از کشور، او را متقاعد به حضور در مسابقه دربی کنند و بعد از این دیدار، مهاجم هلندی ایران را ترک کند. در صورت غیبت لوکادیا و با توجه به مصدومیت شیخ دیاباته، یحیی گل‌محمدی با چالش انتخاب مهاجم در مسابقه دربی مواجه خواهد شد و او باید از بین بازیکنانی مثل امید عالیشاه، مهدی عبدی و حامد پاکدل خط حمله تیمش را برای رویارویی با استقلال چینش کند!


ت ت
کدخبر: 127958 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها