مدعیان ناپبئونی!

سپاهان و استقلال دو تیمی بودند که با پیروزی مقابل تیم‌های انتهای جدولی تنها برنده‌های هفته لقب گرفتند.

مدعیان ناپبئونی!

به گزارش منیبان، هفته سیزدهم لیگ برتر برگزار شد و نحسی آن به خط حمله تیم‌ها رسید. یکی از کم‌گل‌ترین هفته‌های لیگ در روزهای بعد از جام‌جهانی و بازی‌های جذابش حسابی توی ذوق می‌زند. برنده این هفته سپاهان برد که هم برنده شد و هم گل‌های زده هفته را با گل‌های زیبا بالا برد. استقلال هم ناپلئونی قبول شد و بقیه تیم‌ها با تساوی به کار خود پایان دادند. بازی آلومینیوم و گل‌گهر هم لغو شد تا بالای جدولی‌ها در استرس نتیجه این بازی بمانند. 

تیم هفته: سپاهان

هر تیمی که به نفت مسجدسلیمان می‌رسد از بحران خارج می‌شود و سپاهان هم شامل این مساله شد. نفتی که هفته گذشته فولاد را زا بحران خارج کرده بود این هفته از سپاهان 4 گل خورد. اگر این بازی نبود تعداد گل‌های هفته از تعداد انگشتان یک دست تجاوز نمی‌کرد! سپاهان در یک بازی کاملا برتر و هجومی 19 شوت و 7 شوت در چارچوب داشت. سپاهان با این برد به رده سوم آمد تا بتواند با ادامه این روند نیم‌فصل را با رتبه خوبی به پایان برساند. مورایس در این بازی تغییراتی در سیستم و ترکیب بازیکنان و پست آنها داشت و این تغییرات منجر به موفقیتی پرگل شد.

مربی هفته: ریکاردو سا پینتو (استقلال)

پیروزی مقابل صنعت نفت در آبادان خانه و با سرمربی جدیدش کار خیلی راحتی نبود اما سا پینتو با تفکراتش توانست گل نخورد و بعد از آن با یک پنالتی که روی حرکت تیمش به دست آمد برنده بازی شود. فارغ از بحث‌هایی که در مورد درست یا اشتباه بودن این پنالتی مطرح شد حفظ بازی آبی‌پوشان با تغییراتی که در ترکیب ایجاد شد و تیزهوشی برای رسیدن به یک گل باعث شد تا سا پینتو به عنوان مربی هفته انتخاب شود. البته در هفته‌ای که فقط 2 بازی با نتیجه برد به پایان رسید قطعا می‌توان گفت سرمربی پرتغالی کار بزرگی کرده است.

گل هفته: امید نورافکن (سپاهان)

در هفته‌ای که فقط 9 گل به ثمررسید عنوان گل هفته را می‌توان به گل امید نورافکن داد. گلی که البته در به ثمررسیدن آن اشتباه دروازه‌بان حریف هم نقش داشت. با این حال نورافکن که در این بازی به روزهای اوج خودش بازگشته بود با یک ضربه دقیق از فاصله دور دروازه نفت را باز کرد. نکته جالب این است که نورافکن در این بازی بیش از همه بازیکنان حاضر در میدان شوت زد. او 5 بار شانسش را برای گل زدن امتحان کرد که در نهایت گل آخر تیمش را به ثمررساند.

پاس گل هفته: احسان پهلوان (فولاد)

احسان پهلوان یکی از آن پاس‌های مهندسی‌شده را برای ساسان انصاری فرستاد. او بعد از این که با یک حرکت زیبا از یکی از بازیکنان ذوب‌آهن عبور کرد توپ را در حالی که از 4 بازیکن حریف عبور کرد به محوطه جریمه و برای ساسان انصاری فرستاد. بازیکنی که جواد نکونام گفته بود به زور دارو و چند آمپول به بازی رسیده بود با یک پاس زیبا یک امتیاز حساس را به تیمش هدیه کرد.

بازیکن هفته: ایمان صادقی (ملوان)

مس رفسنجان هر چه زد به ایمان صادقی خورد! تیم محمد ربیعی که این فصل شباهتی به تیم فصل گذشته ندارد مقابل ملوان خیلی هم در نیمه دوم حسابی خطرناک ظاهر شد اما نتوانست به نتیجه برسد. سه واکنش عالی از ایمان صادقی کافی بود تا او به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شود. واکنش‌هایی که اگر نبود مس هم نام خودش را در میان برندگان هفته دوازدهم ثبت می‌کرد. در کل ایمان صادقی 6 شوت در چارچوب حریف را به خوبی مهار کرد تا ستاره بی‌چون و چرای این هفته باشد. دروازه‌بان تیمی که ثبت دو کلین‌شیت پیاپی برایش ارزش زیادی دارد و می‌تواند نوید خروج از بحران در هفته‌های آتی را به هواداران خونگرمش بدهد.


ت ت
کدخبر: 129454 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها