پیامک وحشتناک این بیمارستان؛ بیماران مردند و زنده شدند!

پیامک هولناکی که برخی از بیماران یک بیمارستان معروف دریافت کرده بودند، زندگی را برایشان تلخ و در یک لحظه همه چیز را بهم ریخت.

پیامک وحشتناک این بیمارستان؛ بیماران مردند و زنده شدند!

به گزارش منیبان؛ برای افرادی که منتظر دریافت نتیجه آزمایش یا عکسبرداری هستند، هر پیامی از طرف بیمارستان میتواند مهم و جدی باشد؛ بخصوص اگر این پیام حامل خبر حساسی باشد که بایستی هرچه سریعتر بدست بیمار برسد. اما اگر این خبر بصورت اشتباه به دست بیماران برسد چه؟ قطعا وضعیت نگران کننده تر خواهد بود؛ درست مثل آنچه در این بخش خواهید خواند.

شب سال نو که تقریبا همه مسیحیان دنیا، منتظر دریافت پیام های خوش حال کننده ای مثل تبریک سال نو و از این قبیل موارد هستند، امسال برای برخی از مردم انگلستان با یک اتفاق پراسترس همراه بود؛ استرسی که به واسطه دریافت یک پیامک ناراحت کننده از طرف بیمارستان مرکزی دانکستر، به آنها منتقل شد.

تعداد زیادی از بیماران این بیمارستان، پیامی مبنی بر ابتلا به سرطان ریه از سوی بیمارستان دریافت کردند. پیامی واقعا نگران کننده که به آنها میگفت، مدتی است به بیماری سخت سرطان ریه مبتلا هستند و آزمایش آنها این مسئله را نشان داده است.

چند صد بیماری که این پیامک را دریافت کرده بودند، با حال ویران شده ای با بیمارستان تماس میگرفتند تا در جریان جزئیات بیشتر این نتیجه آزمایشات قرار گیرند. پیامکی که در واقع به دلیل یک اشتباه به همه این افراد ارسال شده بود و حقیقت نداشت. اشتباهی که برای مدت کوتاهی، زندگی را به کام همه این افراد تلخ کرد و آنها را به نگرانی غیرقابل تحملی انداخت.

پس از روشن شدن ماجرا، مسئولان بیمارستان با ارسال پیامی برای عذرخواهی و توضیح این اشتباه به بیماران ارسال کردند تا ماجرا ختم بخیر شود.


ت ت
کدخبر: 132096 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها