مرد محبوب سپاهانی ها یاغی می شود

سرمربی سابق سپاهان همچنان در تکاپو برای انتخاب تیم جدیدش است.

مرد محبوب سپاهانی ها یاغی می شود

به گزارش منیبان، محرم نویدکیا جزو سرمربیان جوانی محسوب می‌شود که بعد از پایان دوران فوتبالی‌اش تصمیم گرفت به چرخه سرمربیان لیگ برتری اضافه شود. نویدکیا 4 سال بعد از خداحافظی‌اش از فوتبال فعالیت خود در نقش سرمربی را آغاز کرد و جالب آنکه با اعتماد ویژه مدیران باشگاه سپاهان، او اولین تجربه سرمربیگری‌اش را در این تیم اصفهانی به‌دست آورد و توانست 2 فصل پیاپی روی نیمکت طلایی‌پوشان در قامت جانشین امیر قلعه‌نویی بنشیند.سرمربی جوان سپاهان در اولین سال حضورش روی نیمکت طلایی‌پوشان توانست سپاهان را به مقام نایب‌قهرمانی لیگ برتر با کسب 65 امتیاز برساند اما شرایط در دومین فصل مربیگری نویدکیا مثبت پیش نرفت و سپاهان همراه او 56 امتیاز به‌دست آورد و لیگ بیست‌ویکم را در جایگاه سوم به پایان برد. این سیر نزولی باعث شد تا با وجود آنکه همچنان محرم نویدکیا تحت قرارداد باشگاه سپاهان بود، اما این سرمربی جوان از سمتش کنار کشید تا مدیران باشگاه اصفهانی به سراغ استخدام سرمربی خارجی بروند.نویدکیا بعد از آنکه از سمت سرمربیگری سپاهان کنار رفت، نامش در حوالی چند تیم لیگ برتری به گوش می‌رسید اما او در لیگ بیست‌ودوم جایی نداشت و خارج از چرخه مربیان کارش را دنبال کرد. محرم نویدکیا حتی پیشنهاد حضور در تیم‌های لیگ یکی را هم نپذیرفت تا بعد از 2 فصل پرچالش در سپاهان، یک فصل به طور کامل استراحت کند. در این میان، گمانه‌زنی‌ها درباره حضور احتمالی محرم نویدکیا آغاز شد اما این سرمربی جوان نتوانست مدیران فدراسیون فوتبال را برای حضور در این سمت اقناع کند.

برای هدایت تیم امید پای «قلعه‌نویی» در میان بود؟

محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق تیم ملی ایران، اولین شخصی بود که به صورت رسمی از پیشنهاد سرمربیگری تیم امید برای محرم نویدکیا پرده برداشت و محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان هم این مسئله را تایید کرد. بعد از انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی جدید تیم امید، موضع‌گیری تندی از سوی مایلی‌کهن علیه کادرفنی تیم ملی بزرگسالان به‌ویژه امیر قلعه‌نویی انجام شد.محرم نویدکیا که سعی داشت تا در سکوت کارش را پیش ببرد، در تازه‌ترین واکنش خود نسبت به عدم حضور روی نیمکت تیم امید گفت: «سرمربیگری تیم ملی امید در صورت تماس با قلعه‌نویی؟ نمی دانم. شاید. ولی من فقط می خواستم با رئیس فدراسیون درباره تیم و مسائل آن صحبت کنم. البته طبیعی است که بعد از آن می‌بایست با آقای قلعه نویی گفت‌وگو و جلساتی برگزار می شد چون ایشان سرمربی تیم ملی بزرگسالان هستند و به نوعی سایر تیم ملی ها زیر مجموعه ایشان هستند و باید با یکدیگر تبادل نظر داشته باشند».نویدکیا درباره عدم پاسخ به تماس امیر قلعه‌نویی توضیح داد: «من فقط می خواستم درباره مسائل تیم ملی امید با رئیس فدراسیون صحبت کنم. آقای ساکت گفتند که گویا آقای قلعه نویی با شما تماس گرفتند اما گوشی تان در دسترس نبود. گفتم بله اما وقتی با شما صحبت کردم گفتم شاید درست نباشد مزاحم ایشان شوم».

از نرسیدن به نیمکت مس تا معمای حضور در ذوب‌آهن!

سرمربی سابق سپاهان در شرایطی نامش در حوالی نیمکت تیم امید مطرح شده بود که همزمان بحث حضور او در تیم مس رفسنجان هم به میان آمده بود. نویدکیا یکی از گزینه‌های مدیران مس رفسنجان برای هدایت این تیم در لیگ بیست‌وسوم بود اما بعد از مذاکرات انجام شده، طرفین به توافق نرسیدند تا همچنان دوری نویدکیا از عرصه مربیگری ادامه داشته باشد و او همچنان نتواند به چرخه سرمربیان لیگ برتری بازگردد.محرم نویدکیا حالا پیشنهاد هدایت ذوب‌آهن اصفهان را در مقابل خود می‌بیند. مدیران باشگاه اصفهانی به دنبال آن هستند تا از میان قاسم حدادی‌فر و محرم نویدکیا سرمربی جدید تیم‌شان را انتخاب کنند که حضور کاپیتان سابق سپاهان در جمع گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن در نوع خود جالب‌توجه است. نویدکیا البته علاقه‌اش به تیم ذوب‌آهن را همواره اظهار کرده؛ به‌طوری که او در دوران بازی خود همیشه معتقد بود که بعد از سپاهان، علاقه‌مند به حضور در ذوب‌آهن بوده و بازی خداحافظی نویدکیا هم در مقابل حریف اصفهانی ذوب‌آهن انجام شد.نویدکیا هنوز در مذاکرات خود با مدیران باشگاه اصفهانی به توافق نرسیده و مشخص نیست که در صورت عدم توافق با ذوب‌آهن سرنوشت آینده کاری محرم نویدکیا چه خواهد شد؛ او یک فصل دیگر از عرصه مربیگری دور می‌ماند یا پیشنهاد هدایت تیم دیگری به این سرمربی جوان ارائه خواهد شد

 


ت ت
کدخبر: 159844 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها