رییس منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

پرواز خودرو پراید در بزرگراه امام علی (ع)

رئیس منطقه 25 پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری پراید با نیوجرسی های لاین میان بزرگراه امام علی (ع) و ایجاد ترافیک پشت سر این برخورد خبر داد.

پرواز خودرو پراید در بزرگراه امام علی (ع)

به گزارش منیبان؛ سرهنگ اسماعیل احسان پور، رئیس منطقه 25 پلیس راهور پایتخت ضمن بیان این خبر گفت: صبح امروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبنی بر یک فقره برخورد شدید  سواری پراید با نیوجرسی های میانی  مسیر بزرگراه امام علی  (ع) روی پل محلاتی و رفتن این سواری به داخل این نیوجرسی ها ، بلافاصله گشت تصادفات منطقه 25 پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت سرعت زیاد  و چند مرحله چرخیدن به دور خود به شدت با نیوجرسی  های میانی بزرگراه امام علی (ع) روی پل محلاتی برخورد کرده و پس از رفتن به داخل آنها متوقف گردیده است که به همین واسطه  بار ترافیکی سنگینی در محل ایجاد شده است.

او گفت : اگر این گاردریل ها در این قسمت از اتوبان وجود نداشت سواری پراید از این لاین  وسط به داخل خط عبور مخالف  رفته و منحرف می شد و اگر خوردویی  در آن محل در حال تردد بود معلوم نمی شد چه اتفاقی بیافتد و چه حادثه تلخی را رقم بزند که خوشبختانه این نیوجرسی ها مانع از ورود این سواری به لاین مخالف  گردیدند .

رئیس منطقه 25 پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس  به صورت سرپایی مداوا گردید .

او افزود: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرده است.

احسان پور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.


ت ت
کدخبر: 16337 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها