فیلم/ حمله واقعی زامبی ها به شهر و وحشت مردم!/ +18

سازندگان دنیای مخدرها هر از چند گاهی یک ماده جدید رو می‌کنند. به تازگی هم ماده مخدری به اسم زامبی تولید و پخش شده که اثرات عجیب و غریبی روی انسان‌ها می‌گذارد.

فیلم/ حمله واقعی زامبی ها به شهر و وحشت مردم!/ +18
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، سازندگان دنیای مخدرها هر از چند گاهی یک ماده جدید رو می‌کنند. به تازگی هم ماده مخدری به اسم زامبی تولید و پخش شده که اثرات عجیب و غریبی روی انسان‌ها می‌گذارد.ترَنک؛ ماده مخدر زامبی کننده و ترسناکی که در چین تولید شده و کیلویی ۱ دلار است.

ماده مخدری که از ترکیب ماده غذایی مورد استفاده حیوانات و هرویین تشکیل شده به آن زامبی میگویند. مقامات ایالت فیلادلفیا اعلام کردند این ماده علاوه بر تاثیرات روانی، می‌تواند به عفونت شدید خونی و قطع عضو منجر شود.

ویدئو‌هایی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در آمریکا نشان می‌دهد که برخی جوانان این کشور دارای علائم و رفتار‌هایی هستند که شباهت زیادی به زامبی‌ها دارد در خیابان‌های ایالات فیلادلفیا، سانفرانسیسکو، تگزاس و رود آیلند مردان و زنان معتادی دیده شدند که بیشتر به زامبی‌ها متحرک شباهت داشتند.

بسیاری از این افراد با چشم‌هایی گشاد شده و صورتی رنگ پریده در خیابان‌های این ایالت‌های مذکور راه می‌رفتند.

انتشار یک داروی مرگبار در آمریکا به نام «ترانک» (tranq) که یک ماده مخدر صنعتی است، انسان را به زامبی تبدیل می‌کند و می‌توان آن را متفاوت از دیگر مواد مخدر دانست.

این دارو که همچنین به نام «زامبی» معروف است، ترکیبی از زایلازین که معمولاً برای آرام کردن حیوانات بزرگ مانند اسب استفاده می‌شود و ماده فنتانیل است.


ت ت
کدخبر: 167606 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها