ترفند تراکتور برای ثبت قرارداد ستاره ملی پوش

مدافع سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس برای بازگشت به فوتبال ایران با مشکل عجیبی روبرو است.

ترفند تراکتور برای ثبت قرارداد ستاره ملی پوش

به گزارش منیبان؛ قوانین تازه نقل و انتقالاتی فوتبال ایران به گونه ای تدوین شد که از همان ابتدای کار چالش های بزرگی را پدید آورد. اکنون محمدنادری یکی از استعدادهای خوب چندسال گذشته فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم ملی و باشگاههای استقلال و پرسپولیس را دارد برای بازگشت به فوتبال ایران با یک مشکل عجیب روبرو شده است.مدیرعامل تراکتور در این رابطه می گوید:" قرار بود بازیکنان لژیونر ایرانی که خارج از ایران هستند، با این فرض که توانمندی بیشتری دارند و با این فرض که آمدن آنها با "آی‌تی‌سی" انجام می‌شود، را خارجی حساب کنیم. آن 1+5 را یکی را برای این‌ها در نظر گرفتیم که وارد کشور می‌شوند. ولی مشکلی ایجاد شده است." 

او درباره این مشکل می گوید:" مشکلش این است که برای خارجی‌ای که در لیگ یک ترکیه بازی می‌کند، ما این بازیکن را در لیگ ایران نمی‌پذیریم. استاندارد جذب بازیکن خارجی توسط ما لیگ برتر ترکیه است، نه لیگ یک این کشور. به همین دلیل ایشان یک ایرانی است. به اردوی تیم ملی ما دعوت شده و چون در لیگ یک ترکیه بوده، آیا نمی‌تواند در لیگ برتر فوتبال ایران بازی کند؟! خب این اشتباه است و باید بتواند بازی کند." 

نصیرزاده همچنین می گوید:" باید کاری کنیم که این بازیکنان جذب تیم ها شوند. فدراسیون فوتبال یکی از اهدافش رشد و توسعه است. ما در قبال بازیکنان مسئول هستیم. الان محمد نادری به لیگ یک هم نمی تواند برود چون در لیگ یک اصلا تیمی نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد. پس آن فضاپیمایی که ساختیم همین الان منفجر شده است. ولی دربخش های دیگر قوانین خوب و به روزی را مصوب کردیم و استانداردهای درستی را ارائه دادیم."


ت ت
کدخبر: 168407 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها