رییس پلیس تهران بزرگ مطرح کرد:

نیروهای مسلح در نوبت تامین واکسن کرونا/ هنوز فردی در خصوص تخلفات در زمینه واکسن کرونا دستگیر نشده است

سردار حسین رحیمی درباره تخلفات در زمینه واکسن کرونا گفت: تاکنون گزارشی در این زمینه نداشتیم و اخبار را رصد می کنیم، اما هنوز فردی را به دلیل انجام تخلفات در خصوص واکسن کرونا دستگیر نکرده ایم.

نیروهای مسلح در نوبت تامین واکسن کرونا/ هنوز فردی در خصوص تخلفات در زمینه واکسن کرونا دستگیر نشده است

به گزارش منیبان؛ سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت درباره تامین واکسن کرونا برای نیروهای فعال در نیروی انتظامی گفت: ماموران نیروی انتظامی در نوبت واکسیناسیون علیه ویروس کرونا هستند. بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده امید است از طریق ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع سهمیه واگذار شود.

 او افزود: بی شک در این روند از پایین ترین رده تا کلانتری ها، پلیس ها  ومامورانی که با متهم و مجرم در مسائل جاری در ارتباط هستند آغاز می کنیم.

 سردار رحیمی تاکید کرد: تزریق واکسن کرونا نیروی کادری و سرباز ندارد بلکه افرادی که در کلانتری، پلیس آگاهی، پلیس راهنمایی و بخش درمانی و افرادی که بیشتر با مردم در ارتباط هستند واکسن تزریق می کنند.

رییس پلیس پایتخت درباره تخلفات در زمینه واکسن کرونا گفت: تاکنون گزارشی در این زمینه نداشتیم و اخبار را رصد می کنیم، اما هنوز فردی را به دلیل انجام تخلفات در خصوص واکسن کرونا دستگیر نکرده ایم.

منبع: برنا


ت ت
کدخبر: 17302 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها