بارداری عجیب این مرد در لبنان خبرساز شد/ عکس

خبر بارداری سه مرد جوان در لبنان سوزه رسانه ها شده است ! عکسها و تصاویری از حاملگی سه مرد در لبنان دست به دست در موبایلها میچرخد و جنجالی شده است.

بارداری عجیب این مرد در لبنان خبرساز شد/ عکس

به گزارش منیبان،خبر بارداری سه مرد جوان در لبنان سوزه رسانه ها شده است ! عکسها و تصاویری از حاملگی سه مرد در لبنان دست به دست در موبایلها میچرخد و جنجالی شده است.

تبلیغ پخش قریب الوقوع یک برنامه تلویزیونی در شبکه ” LBCI” با عنوان “اولین جوانان باردار لبنانی به طور زنده از تجربه خود سخن می گویند” در تلفن های همراه دوستان و نزدیکان دست به دست چرخید.

سه مرد برای یک روز هم که شده، دوست داشتند که خود را در سختی و مشقت زنان به خاطر بارداری شریک کنند لذا چیزی شبیه بالش یا شکم بندی چند کیلویی به خود بستند تا خود را تاحدی شبیه زنان باردار کنند.

148984179292122-irannaz-com

این سه جوان به نام های وسیم بزیع، ریّان رحّال و فراس أبو غاوی روز خود را با انجام ورزش و کارهای روزانه آغاز کردند و در نهایت، برای معاینه “جنین” پیش دکتر نبیل یونس متخصص زنان رفتند و درد و رنج زنان در دوره بارداری را تشریح کردند.

 

گفته شده است که هدف از این اقدام، انتقال این پیام است که مردان در سختی ها و مشقت ها یاور و همراه شریک زندگی خود باشند.

این اقدام جوانان یاد شده از این مسئله سرچشمه می گیرد که آنها به برابری بین زن و مرد باور دارند. اینها دوست داشتند که با این اقدام نمادین خود را در درد و مشقت زنان در دوره بارداری و دشواریها و سختی های خانه داری شریک بدانند. این جوانان همچنین با آمدن به خیابان و برگزاری تظاهرات خواهان تضمین حقوق زنان شده و با زنان شرکت کننده در حمایت از حقوق زنان و اعتراض به جامعه مردسالار کشورشان شعار سردادند.

هدف آنها، تقدیر از مادر و زنان و دختران و همه بانوان شاغلی بود که در کار یا تحصیل و تربیت فرزندان خود موفق شده اند؛ فرزندانی که 9 ماه تمام آنها را در رحم خود بزرگ کردند و با شور و شوق زیاد منتظر بدنیا آمدن آنها شدند تا از یک سو شادمان از بدنیا آمدن فرزندشان باشند و از سوی دیگر درد و مشقت بارداری آنها پایان یابد.

در سایه اتفاق نظر سه جوان یاد شده درخصوص سختی و دشواری تجربه چند ساعته خود، آنها عملا به ارزش زنان در زندگی اعتقاد راسخ پیدا کردند و خواهان برابری بین آنها و مردان شدند و از زنان خواستند که همچنان قوی باشند و قدر خودشان را بدانند و از دفاع از حقوق خود نظیر مردان درنگ نکنند.

در این برنامه تلویزیونی، وسیم و ریان و فراس توانستند از زنان لبنانی تقدیر کنند و فضای همبستگی با زنان ایجاد کنند


ت ت
کدخبر: 174273 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها