همه انتخاب های اشتباه مجیدی در دیدار با الاهلی

سرمربی استقلال در بازی با الاهلی عربستان تغییرهای عجیبی در ترکیب تیمش ایجاد کرد

همه انتخاب های اشتباه مجیدی در دیدار با الاهلی

به گزارش منیبان؛ معمولا مربی ها وقتی تیم هایشان خوب نتیجه می گیرند سعی می کنند با روند ثابت کار خود را جلو ببرند اما فرهاد مجیدی در بازی با الاهلی دست به تغییراتی زد که به هیچ وجه برای بازیکنان این تیم مفید واقع نشد.

شاید اولین اتفاق ترکیب استقلال حضور همزمان احمد موسوی و وریا غفوری در ترکیب بود. این موضوع به خودی خود چندان عجیب نیست اما اتفاق غیر منتظره این است که وریا در پست مدافع راست بازی کرد و احمد موسوی در پست وینگر راست به بازی گرفته شد. این موضوعی بود که باعث شد موسوی بدون حتی یک حرکت مثبت در شروع نیمه دوم از زمین بازی تعویض شود و جای خود را به داریوش شجاعیان بدهد.

با این حال تغییر عجیب بعدی حضور مهدی مهدی پور در پست هافبک دفاعی است، همه می دانند این بازیکن برای حضور در این پست جنگندگی لازم را ندارد و همین مساله باعث شد استقلال در طول دقایق بازی جلوی خط دفاع خود را به حریفش واگذار کند.

این تمام ماجرا نیست چرا که مجیدی برای اینکه بتواند پست هافبک تیمش را بهتر کند، به جای ریگی ترجیح داد سعید مهری را وارد بازی کند، بازیکنی که اینقدر بد بازی کرد که مجیدی خیلی زود او را از زمین بازی تعویض کرد.

البته در این بین ذکر این نکته ضروری است که استقلال تحت تاثیر بازی های فشرده بسیار خسته است و شاید به همین دلیل آبی ها نتوانستند نمایش همیشگی خود را داشته باشند.

 


ت ت
کدخبر: 17900 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها