هفته ای بدون برد برای تیم های ایرانی

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برای تیمهای ایرانی با برد همراه نشد.

هفته ای بدون برد برای تیم های ایرانی

به گزارش منیبان؛ با تساوی استقلال و الاهلی در بازی بامداد امروز، هیچکدام از چهار نماینده ایران نتوانستند در هفته پنجم لیگ قهرمانان به پیروزی برسند.

جدا از این مساله، پرسپولیس و تراکتور و فولاد و استقلال در هفته پنجم موفق به گلزنی نشدند تا هفته بدون گلی را پشت سر گذاشته باشند.

پرسپولیس که با تساوی مقابل الوحده هم می‌توانست صعودش به مرحله حذفی را به عنوان تیم صدرنشین قطعی کند، با یک گل به حریف اماراتی‌اش باخت تا اولین باختش در فصل جدید لیگ قهرمانان رقم بخورد و نتواند به رکورد 5 پیروزی متوالی در این تورنمنت برسد.

تراکتور هم در شرایطی با پاختاکور به تساوی بدون گل رسید که اگر برنده آن بازی می‌شد، می‌توانست با پیروزی در بازی آخرش مقابل الشارجه به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شود منتهی فعلا که دومی شاگردان خطیبی در گروهشان تضمینی برای صعود آنها به مرحله بعد نیست.

برسیم به فولاد که با یک گل از السد شکست خورد تا اولین تیم ایرانی حذف شده از لیگ قهرمانان باشد. این تیم در صورت تساوی با شاگردان ژاوی، برای بازی آخرش با الوحدات انگیزه زیادی داشت به خصوص آنکه تیم اردنی، النصر را شکست داده بود اما حالا بازی فولاد و الوحدات جنبه تشریفاتی پیدا کرده است.

استقلال هم اگر چه با تساوی مقابل الاهلی، به دلیل تفاضل گل بهتر به نسبت الدحیل و همچنین تیم عربستانی، در صدر جدول گروه C قرار دارد اما پیروزی در بازی بامداد امروز می‌توانست کاری کند که مجیدی و شاگردانش با خیال راحت‌تری آماده بازی با الشرطه شوند.

 

 


ت ت
کدخبر: 17919 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها