روزی که چپ‌پاها سوپرگل زدند

کم پیش می‌آید که در یک هفته از لیگ برتر ایران، بیشتر از یک سوپرگل زده شود اما امروز در دو بازی، دو سوپرگل دیدیم!

روزی که چپ‌پاها سوپرگل زدند

به گزارش منیبان، امروز دو مسابقه از هفته ششم لیگ برتر برگزار شد. در مسابقه اول ذوب آهن در زمین خودش با نتیجه دو بر یک مغلوب مس رفسنجان شد. گل اول را مس در دقیقه 11 توسط فرشید باقری زد اما محمد جواد محمدی در دقیقه 63 گل تساوی را زد.ساکت الهامی که به دنبال برد بود منتظر محمد هافبک عراقی را در دقیقه 71 به زمین فرستاد. این هافبک جوان در دقیقه 84 یک پاس عرضی را پشت محوطه جریمه دریافت کرد. منتظرِ چپ‌پا کمی به سمت چپ حرکت کرد و از پشت قوس محوطه جریمه با یک شوت قوس‌دار توپ را به گوشه بالای دروازه ذوب فرستاد. این گلِ دیدنی شبیه گل‌هایی بود که لیونل مسی بارها و بارها زده است.

گل منتظر محمد به ذوب آهن

سوپر گل دوم امروز را ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تراکتور زد. تراکتور امروز در تبریز میزبان شمس‌آذر قزوین بود. در حالی که پیش‌بینی می‌شد تراکتور به یک پیروزیِ بی‌دردسر دست پیدا کند اما در دقیقه 47، بازی 3 بر صفر به سود شمس‌آذر شده بود.مهدی عبدی در دقیقه 70 موفق شد از روی نقطه پنالتی گل اول تراکتور را بزند و تیمش را به بازگشت امیدوار کند. اما سوپرگل تراکتور 12 دقیقه بعد زده شد. توپ برگشتی توسط مدافعان شمس‌آذر در یک رفت و برگشت، زیر پای چپ آلوز افتاد.

گل آلوز به شمس آذر

این دقیقا همان چیزی بود که آلوز می‌خواست. او هم با یک ضربه فنی قوس‌دار توپ را به گوشه بالای دروازه میهمان فرستاد. این گل آلوز بسیار زیبا بود اما او قبلا شبیه این گل را هم زده بود. البته تراکتور دیگر نتوانست گل سوم را بزند و بازی را باخت.با این وجود در یک اتفاق کم‌سابقه در یک روز و در دو مسابقه مختلف، علاقمندان به فوتبال در ایران شاهد دو سوپرگل دیدنی توسط دو هافبک چپ‌پا بودند.البته که این دو گل، یک تفاوت بزرگ با هم داشتند. گل منتظر محمد باعث شد 3 امتیاز به حساب مس رفسنجان واریز شود اما گل آلوز نتوانست جلوی شکست خانگی تراکتور به شمس آذر را بگیرد.


ت ت
کدخبر: 182758 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها