ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله میلیاردر+ عکس

ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله اینروزها خبرساز شده اسـت. تعداد زیادی از کاربران این ازدواج را فقط برای پول دانسته و از این حرکت انتقاد کرده اند.

ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله میلیاردر+ عکس

به گزارش منیبان به نقل از پارس ناز، ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله اینروزها خبرساز شده اسـت. تعداد زیادی از کاربران این ازدواج را فقط برای پول دانسته و از این حرکت انتقاد کرده اند. اما این مدل 29 ساله میگوید کـه عاشق این پیرمرد 75 ساله شده اسـت. در چند سال اخیر اینگونه ازدواج ها بسیار خبرساز شده و کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های گسترده ای رابه اختلاف سنی بالای زوجین نشان داده اند.

1189203325-parsnaz-com

مقوله ی عشق بـه مرور زمان دستخوش تغییراتی شده اسـت. در گذشته آدم ها انتخاب های محدودی برای ازدواج داشتند، بـه ویژه در جوامع کوچک. امروزه اما عشق بیشتر بر پایه ی انتخاب شخصی و آزادی اسـت. بنابر این می‌توان گفت کـه مقوله ی عشق همراه با مـا دچار تغییر و تحول شده اسـت. هر نسلی، نظرات متفاوتی درمورد این ازدواج ها دارند.

ولی چـه زوجی با اختلاف سنی فاحش باشند و چـه دو فرد در مراحل مختلف زندگی، عشق می تواند در هر شرایطی راه خودرا باز کند و شکوفا شود. پای رابطه ی خالصانه و عشق کـه در بین باشد، سن بی اهمیت می شود. زیاد می‌شنویم کـه عشق سن و سال و حد و مرز نمی شناسد. البته بسیار از افراد این موضوع را تنها بهانه ای برای توجیه اینکار می‌دانند.


ت ت
کدخبر: 190636 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها