تحویل یک مدل جدید پهپاد رزمی به روسیه + ببینید

پهپاد Burevestnik-MK بلاروس احتمالاً تحویل روس ها می شود رسانه های روسی اخیرا علاقه خاصی به برخی از پهپادهای ساخت بلاروس نشان داده اند.

تحویل یک مدل جدید پهپاد رزمی به روسیه + ببینید

به گزارش منیبان، پهپاد Burevestnik-MK بلاروس احتمالاً تحویل روس ها می شود رسانه های روسی اخیرا علاقه خاصی به برخی از پهپادهای ساخت بلاروس نشان داده اند. در نمایشگاه اخیر تسلیحات، کارشناسان بر روی پهپاد Burevestnik-MK تمرکز کردند که قادر است به طور موثر مأموریت های شناسایی و تهاجمی را انجام دهد.

وزن برخاست این پهپاد ۳۲۰ کیلوگرم ، حداکثر سرعت آن حدود ۲۵۰ کیلومتر در ساعت ، مداومت پروازی آن ۱۰ ساعت و با بیشینه ارتفاع پروازی ۵۰۰۰ متر و حداکثر برد ۱۰۰۰ کیلومتر می باشد. به گفته سازنده، در آینده ای نزدیک برد عملیاتی این پهپاد حتی می تواند تا یک و نیم برابر افزایش یابد.

لازم به ذکر است که طول بال های این پهپاد ۹.۲۴ متر است و سرعت کروز آن حدود ۱۲۵ کیلومتر در ساعت است و می تواند اهداف مختلف را مورد اصابت قرار دهد.

توجه به این نکته ضروری است که کیفیت ارتباط با پهپاد در فاصله ۲۹۰ کیلومتری بالا باقی می ماند و تمام داده های مربوط به هدف یا میدان نبرد به صورت Real Time دریافت می شود.

پهپاد Burevestnik-MK قادر به حمل محموله حدود ۸۰ کیلوگرمی است و می تواند به تسلیحات هدایت شونده یا غیر هدایت شونده مجهز شود.

پهپاد رزمی روسیه

منبع: خبرآنلاین


ت ت
کدخبر: 194768 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها