خوشبختی به سراغ انزلی‌چی‌ها رفت؛ تیمی که ناگهان پرستاره شد!

ملوانی‌ها بعد از گذراندن یک نیم‌فصل درخشان، حالا با جذب مهره‌های سرشناس به دنبال حفظ موقعیت خود در کورس مدعیان هستند.

خوشبختی به سراغ انزلی‌چی‌ها رفت؛ تیمی که ناگهان پرستاره شد!

به گزارش منیبان، ملوان بندرانزلی آخرین تیم شرکت‌کننده در لیگ بیست‌وسوم بود که تکلیف کادرفنی‌اش مشخص شد و مهدی تارتار به عنوان جانشین مازیار زارع معرفی شد. با توجه به فعالیت دیرهنگام انزلی‌چی‌ها، تصور می‌شد که ملوانی‌ها نتوانند در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌وسوم عملکرد چشمگیری داشته باشند اما شرایط متفاوت از آنچه تصور می‌شد، پیش رفت و شاگردان تارتار توانستند با عملکردی خیره‌کننده خود را در قامت یکی از تیم‌های بالانشین جدول معرفی کنند.ملوانی‌ها با هدایت تارتار در نیم‌فصل نخست موفق به کسب 24 امتیاز شدند و در رتبه ششم جدول و در فاصله 8 امتیازی تا جایگاه نخست به کار خود پایان دادند. بعد از حضور مهدی تارتار در ملوان، آن‌ها در بازار تابستانه مطابق خواسته‌های او جذب بازیکن داشتند و حالا در آستانه آغاز رسمی فعالیت بازار نقل‌وانتقالات زمستانه، پیش از آنکه لیست خرید سرمربی باتجربه انزلی‌چی‌ها مشخص شود، درخواست ویژه بازیکنان برای گذراندن دوران سربازی خود در تیم شمالی باعث شده تا ناخواسته ملوانی‌ها فعالیتی چشمگیر در بازار زمستانه داشته باشند!

2 چهره محبوب تارتار در انزلی

حبیب فرعباسی فصل گذشته در تیم ذوب‌آهن اصفهان سابقه همکاری با مهدی تارتار را دارد و حالا او برای گذراندن خدمت سربازی‌اش، به عضویت تیم ملوان بندرانزلی در آمده و قرار است در نیم‌فصل دوم در جمع شاگردان تارتار کارش را پیش ببرد. در حالی فرعباسی سرباز شده و کارش را در تیم ملوان دنبال خواهد کرد که با توجه به حواشی به‌وجود آمده، تارتار نام محمدحسین اکبرمنادی را در فهرست مازاد تیمش قرار داده و فرعباسی جانشین او شده است. در کنار این دروازه‌بان جوان اما باتجربه، جلال مداحی مدافع چپ جوان فصل گذشته ذوب‌آهن دیگر بازیکنی است که دفترچه اعزام به خدمت خود را ارسال کرده تا بار دیگر فرصت همکاری با تارتار را به‌دست آورد.

کمربند خط هافبک ملوان محکم شد

ملوانی‌ها در حالی در خط هافبک در آغاز به کار بازار زمستانه با جدایی امین پورعلی مواجه شدند که حالا 2 هافبک سرشناس قرار است در نیم‌فصل دوم در جمع شاگردان تارتار کار خود را دنبال کنند. نیما انتظاری هافبک باتجربه مس رفسنجان که مشمول گذراندن خدمت سربازی شده، آماده پیوستن به ملوان بندرانزلی است و میلاد سرلک هم بعد از خداحافظی رسمی با همبازیانش در تیم پرسپولیس، به‌زودی به انزلی سفر خواهد کرد تا قراردادش را با ملوان امضا کند و به جمع شاگردان مهدی تارتار اضافه شود تا با حضور انتظاری و سرلک، خط هافبک ملوان به شکل چشمگیری تقویت شود.

جوان اول پرسپولیسی‌ها در راه شمال

محمد عمری هم بعد از کش‌وقوس‌های فراوان مهیای گذراندن دوران خدمت سربازی خود در تیم ملوان بندرانزلی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی روزهای آینده جدایی او از جمع پرسپولیسی‌ها رسمی خواهد شد و برای 2 سال به عضویت تیم ملوان در خواهد آمد. جالب آنکه به تازگی، محمدرضا سلیمانی، مهاجم موردپسند مهدی تارتار با حکم محرومیت 4 ماهه مواجه شده و حالا در غیاب سلیمانی، اضافه‌شدن عمری به خط حمله ملوان می‌تواند بار تهاجمی این تیم را افزایش بدهد و با توجه به حضور این 5 بازیکن سرباز، به نظر می‌رسد که فهرست ملوان نسبت به نیم‌فصل نخست به طرز چشمگیری تقویت شده و احتمالاً آن‌ها می‌توانند جایگاه خود در بین مدعیان بالانشین جدول را تثبیت کنند و حتی نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیایی هم داشته باشند!


ت ت
کدخبر: 197334 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها