پیشکسوت سرخابی ها: یحیی و فرهاد باید ریسک کنند

پیشکسوت فوتبال گفت:بعید می دانم گل محمدی وفرهاد مجیدی در این دربی محتاط باشند و احتیاج به خرج بدهند. هر دو تیم می خواهند فاصله را با سپاهان کمتر و به برد در دربی فکر می کنند.

پیشکسوت سرخابی ها: یحیی و فرهاد باید ریسک کنند

به گزارش منیبان؛ محمدرضا مهدوی درباره دربی ۹۵گفت: مهمترین کاری که کادر فنی استقلال باید روی بازیکنان انجام بدهد این است که از لحاظ روحی و روانی آنها را به شرایط ایده آل برگرداند، هر تیمی که در دربی تمرکز و روحیه بهتری داشته باشد می تواند سه امتیاز بازی را از آن خود کند. دربی یک بازی خاص است که سالی دو بار برگزار می شود و اتفاقاتی که در این مسابقه رخ می دهد از اتفاقات نادر فوتبال است. بازیکنان با تجربه و پخته استقلال باید شرایط را برای جوانها و کم تجربه ترها به گونه ای فراهم کنند که آنها استرس نداشته باشند و با روحیه ای بالا به میدان بروند. 

مهدوی  اندگفت: هر دو تیم از آسیا  و هر دو نتایج خوبی در این رقابت ها گرفته اند. هر دو تیم مقابل قدرت های آسیا محک خوردند و به نظر من نقاط ضعف و قوت یکدیگر را کاملا شناسایی کرده اند. قطعا این بازی از زیباترین دربی ها می شود چون هنوز خیلی مانده تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود و بعید می دانم گل محمدی  وفرهاد مجیدی در این دربی محتاط باشند و احتیاج به خرج بدهند. هر دو تیم می خواهند فاصله را با سپاهان کمتر و به برد در دربی فکر می کنند.

مهدوی ادامه داد:در این دربی خط دفاعی هر دو تیم به شدت اذیت خواهد شد. چون هم استقلال و هم پرسپولیس خط حمله های بسیار قدرتمندی دارند و در صورتیکه جنگ روی دروازه های دو تیم باشد شاهد بازی پرگلی خواهیم بود اما به احتمال زیاد جنگ اصلی دربی 95 در میانه میدان خواهد بود.

 


ت ت
کدخبر: 20290 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها