شوک بزرگ به سپاهان / ستاره تیم در بازی با پرسپولیس غایب است!

رامین رضاییان با دریافت کارت چهارم از بازی با تیم سابقش محروم شد.

شوک بزرگ به سپاهان / ستاره تیم در بازی با پرسپولیس غایب است!

به گزارش منیبان ؛ مدافع راست سپاهان ملی‌پوش سپاهان با دریافت کارت زرد در بازی با ملوان از حضور در بازی بعدی تیمش محروم شد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در شرایطی با برد خارج از خانه مقابل ملوان، آماده بازی با پرسپولیس خواهد شد که بدترین اتفاق ممکن برای ژوزه مورایس و تیمش، در وقتهای تلف‌شده نیمه اول رخ داد؛ جایی که پس از توقف بازی توسط مرتضی منصوریان داور مسابقه، بازیکنان سپاهان به شدت به داور اعتراض کردند. منصوریان در پی این اتفاق به رامین رضاییان کارت زرد داد.

این چهارمین کارت زردی بود که رضاییان در این فصل می‌گرفت. رضاییان پیش از این در مسابقه با تیم‌های نساجی، پرسپولیس  و هوادار 3 بار کارت زرد گرفته بود و امروز در بازی با ملوان با دریافت چهارمین کارت زردش بازی بعدی سپاهان را که مقابل پرسپولیس برگزار خواهد شد از دست داد!

دو تیم پرسپولیس و سپاهان چهارشنبه هفته آینده و در چهارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با هم روبرو خواهند شد و رضاییان که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و در این فصل یکی از بازیکنان درخشان و موثر سپاهان بوده، در بازی با تیم سابقش غایب است.

غیبت او می‌تواند تاثیر منفی زیادی در بازی سپاهان بگذارد. رامین هم در بخش دفاعی خوب کار می‌کند و هم در هجوم‌ها و ارسال از کناره‌ها. به همین دلیل غیبت رضاییان در بازی با پرسپولیس کار را برای سپاهان سخت خواهد کرد.

 


ت ت
کدخبر: 211026 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها