فعال سیاسی اصلاح طلب:

ثابتی نگران است با مشورت هایی که ظریف خواهد داد، راه گشوده شدن گره های مملکت باز شود

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جریان پایداری در دوره ای خیلی تلاش کرد برجام به سرانجام نرسد اما شکست خورد و آقای ظریف مذاکرات را با موفقیت پیش برد و پس از آن هم اتفاقات در حوزه اقتصادی کاملا رضایت بخش بود اما در چهار سال دوم با آمدن ترامپ آمریکایی ها از برجام خارج شدند.

ثابتی نگران است با مشورت هایی که ظریف خواهد داد، راه گشوده شدن گره های مملکت باز شود

اسماعیل گرامی مقدم، چهره سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان در رابطه با اظهارات اخیر امیرحسین ثابتی و تاثیرات این تندروی ها از تریبون رسمی کشور گفت:  نمایندگان مجلس حق دارند که ،مخالف یا موافق وزیر پیشنهادی باشند یا اینکه نظرشان را در مورد طرح ها و لوایح مطرح کنند اما مسلم است هر مخالفتی ساز و کاری دارد. 

او افزود: نباید به خاطر مطرح شدن اسممان ولو‌ اینکه روی جلد روزنامه ها برویم اظهاراتی داشته باشیم که آتش دشمن را تند کند و علیه کلیات نظام اقداماتی صورت بگیرد. ثابتی  می توانست مخالفت خود را واضح و مودبانه مطرح کند و مانند همیشه تاکید کند که  مخالف هر نوع مذاکره و برجام است اما او برای این مخالفت از دروغ و مطالب غیر واقعی استفاده کرد. 

گرامی مقدم اضافه کرد: برجام از جمله موضوعاتی است که تمام ارکان نظام روی آن توافق داشتند و با آن درگیر بودند اینکه برای پیشبرد اهدافمان، توافقی که کاملا با دستورات و خطوط رهبری پیش رفت را  به گردن مجری آن یعنی تیم مذاکره کننده و شخص ظریف بیاندازیم از انصاف خارج است. 

این چهره سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: معمولا اظهارات این شخص و افراد گروه پایداری از تریبون های رسمی نظام جمهوری اسلامی، یکپارچگی نظام را زیر سوال می برد در حالی که در پرونده هستهای و پرونده بزرگ برجام، کلیات نظام پشت تیم مذاکره کننده بود.  

او‌ گفت: جریان پایداری در دوره ای  خیلی تلاش کرد برجام به سرانجام نرسد اما شکست خورد و آقای ظریف مذاکرات را با موفقیت پیش برد و پس از آن هم اتفاقات در حوزه اقتصادی کاملا رضایت بخش بود  اما در چهار سال دوم با آمدن ترامپ آمریکایی ها از برجام خارج شدند. نکته کلیدی اینجاست که حتی پس از خروج ترامپ از برجام آقای رئیسی هم به احیای برجام روی آورد‌. تمام اقدامات ظریف در هماهنگی با رهبری  بود.

گرامی مقدم در پایان گفت: امثال این شخص امروز نگرانند مجددا با مشورت هایی که ظریف خواهد داد راه گشوده شدن گره های مملکت به ویژه در حوزه اقتصاد باز شود به همین دلیل هم  ناجوانمردانه تلاش می کنند،  ظریف و امثال او از دولت خارج شوند و او حتی به عنوان مشاور هم نتواند به دولت آقای پزشکیان کمک کند البته که به این اقدامات نباید توجه کرد چراکه به نظر می رسد راه ظریف بالاخره نتیجه خواهد داد.


ت ت
کدخبر: 231198 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها