فرمانده انتظامی نور خبر داد:

دستگیری سه مامور قلابی در نور مازندران

فرمانده انتظامی نور گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان سه مامورر قلابی که اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند، به دام افتادند.

دستگیری سه مامور قلابی در نور مازندران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احمد امینی روز چهارشنبه گفت: در پی گزارش چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور توسط افرادی در این شهرستان، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی بخش چمستان اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهمان که در قالب یک تیم سه نفره اقدام به اخاذی از مردم می‌کردند، آغاز کردند.

سرهنگ امینی گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران موفق به شناسایی متهمان که با یک خودرو پژو در حال پرسه زنی در یکی از خیابان‌های منطقه مشاهده و در اقدامی عملیاتی آنان را دستگیر کردند.

او از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی از متهمان نیز خبر داد و افزود: این افراد ضمن اعتراف به اخاذی از شهروندان، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی نور در خاتمه از شهروندان خواست: در مواجهه با افرادی که خود را مامور معرفی می‌کنند، حتماً از آن‌ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


ت ت
کدخبر: 236637 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها