انتقاد تند گلر تراکتور به مدیران پرسپولیس؛ بیرانوند: چرا شکست می خورید به من حمله می کنید؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سابق پرسپولیس و گلر تراکتور با انتقاد شدید از مدیران این باشگاه به مصاحبه‌های اخیر آن‌ها واکنش نشان داد.

انتقاد تند گلر تراکتور به مدیران پرسپولیس؛ بیرانوند: چرا شکست می خورید به من حمله می کنید؟

به گزارش منیبان؛ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان سابق پرسپولیس، با انتشار پیامی تند و صریح در فضای مجازی نسبت به رفتار مدیران باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. او اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد در مورد اتفاقات گذشته صحبت کند، اما سکوتش باعث شده تا رفتارهای نادرست مدیران بیشتر تکرار شود. بیرانوند به وضوح بیان کرد که او را مقصر ناکامی‌های تیم می‌دانند و هر بار که باشگاه شکست می‌خورد یا اشتباهی رخ می‌دهد، او مورد حمله قرار می‌گیرد.

وی همچنین با انتقاد از عدم پرداخت کامل مطالباتش، اشاره کرد که باشگاه به جای واریز همه حقوقش، تنها بخشی از آن را پرداخت کرده و در عوض یک الحاقیه به او داده است. بیرانوند تصریح کرد که با وجود اینکه به ناحق مورد حمله قرار گرفته، تاکنون حرمت تیم را حفظ کرده و بسیاری از مسائل را به زبان نیاورده است.

او در ادامه صحبت‌های خود با انتقاد شدید از مدیران باشگاه گفت که به جای فرار از واقعیت و انتشار اخبار نادرست برای فشار آوردن به دیگران، باید با مسائل به صورت منطقی برخورد کنند و به تصمیمات دیگران احترام بگذارند. بیرانوند تأکید کرد که علیرغم تمام این مسائل، همچنان به احترام تیم از بیان برخی حقایق خودداری کرده است.

نامه بیرانوند به مدیران پرسپولیس

منبع: خبر ورزشی


ت ت
کدخبر: 236842 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها