این زن خسیس ترین فرد دنیاست/ هرگز چیزی را که در حراج نیست نخر!+عکس

خانم ساکی تاموگامی، مشاور املاک ۳۷ساله، با وجود داشتن ۳ خانه، برای تهیه غذا، لباس و مراقبت از خود بسیار خساست به خرج می‌دهد. به او نام خسیس‌ترین زن ژاپنی داده شده است.

این زن خسیس ترین فرد دنیاست/ هرگز چیزی را که در حراج نیست نخر!+عکس

به گزارش منیبان؛ تاموگامی، حداقل ۱۵ سال است با شعار «هرگز چیزی را که در حراجی نیست، نخر!» زندگی می‌کند. او مدعی است که این روش خرج کردن باعث شده تا بتواند ۳ خانه بخرد، هدفی که از ۱۹ سالگی برای خود تعیین کرده بود.اولین چیزی که تاموگامی از خرید آن دست برداشت، لباس‌ نو بود. او به‌جای خرید لباس نو، لباس‌هایی را که خانواده و دوستانش نمی‌خواستند، می‌گرفت و می‌پوشید و همچنین در حفظ لباس‌های قدیمی خود بسیار دقت می‌کرد. او در گام بعدی از هزینه‌های خورد و خوراک خود بسیار کاست و فقط مواد غذایی ارزانی مانند نودل، تست و تربچه تهیه می‌کرد یا مواد غذایی دیگر را از حراجی‌ها می‌خرید. درواقع او روزانه فقط ۱.۴ دلار برای خود هزینه می‌کند.

درضمن یکی از روش‌های درآمدزایی تاموگامی، فروش موهایش بود. هر زمان موهایش به‌اندازه کافی بلند می‌شدند، آنها را به ۲۰ دلار می‌فروخت و با این مقدار پول، یک ماه خود را می‌گذراند. او می‌گوید، این روش زدگی برایش خیلی سخت بوده است اما وقتی پول پس‌اندازشده‌اش را در حساب بانکی‌اش می‌دیده، احساس آرامش می‌کرده است.تاموگامی، پس از ۸ سال زندگی با صرفه‌جویی، توانست سال ۲۰۱۹، ‌اولین خانه‌اش را بخرد و فورا آن را اجاره داد و با ادامه دادن همان روند خرج نکردن، چند سال بعد خانه دوم و سپس خانه سوم خود را خرید.تاموگامی با اینکه به هدف ۱۹ سالگی‌اش دست پیدا کرده است می‌گوید، قصد دارد با صرفه‌جویی این بار کافه‌ای برای مراقبت از گربه‌ها خریداری کند و به همین دلیل به این روند زندگی خود ادامه خواهد داد.


ت ت
کدخبر: 236867 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها