بازکشت غیرمنتظره مربی پرسپولیس؛ کریم باقری: خیلی ساده برگشتم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه بازگشت‌ دوباره‌اش به جمع سرخپوشان بمب نقل و انتقالات است، گفت: این‌طور نیست و من خیلی ساده و راحت برگشتم.

بازکشت غیرمنتظره مربی پرسپولیس؛ کریم باقری: خیلی ساده برگشتم

15

به گزارش منیبان؛ کریم باقری پس از امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس در خصوص بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان گفت: ابتدا از آقای درویش تشکر می‌کنم بابت تلاش یک ماهه‌ای که برای بازگشت من داشت. همیشه با پرسپولیس هستم  و ایشان لطف کردند و من به پرسپولیس برگشتم. بعد از یک سال وقفه‌ای که پیش آمد خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم.

وی ادامه داد: چه زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم و چه زمانی که به عنوان مربی در این تیم بودم، تمام تلاشم را انجام می‌دادم که اتفاقات خوبی رقم بخورد. الان هم پرسپولیس پس از آمدن گاریدو نتایج خوبی گرفته و اتفاقات خوبی رقم خورده است. خداراشکر تماشاگران همیشه پشت تیم هستند و امیدوارم با هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

مربی پرسپولیس در خصوص حضور گاریدو در این تیم و اینکه از بازگشت‌ مجددش به تیم ابراز رضایت کرده، گفت: من گاریدو را ندیده‌ام و آقای درویش صحبت‌ها را کردند و هماهنگی‌ها را انجام دادند. منتظریم که گاریدو از سفر برگردد و جلسه‌ بگذاریم.

باقری در پاسخ به این سؤال که در این مدت با بازیکنان ارتباط داشته است؟ تصریح کرد: بله، با بعضی از بازیکنان ارتباط و محبت داشتند تماس می‌گرفتند. امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد. لیگ هر سال سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها خیلی خوب خودشان را آماده می‌کنند. امیدوارم پرسپولیس با تلاش بازیکنان و کادرفنی اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی در خصوص این موضوع که بازگشتش می‌تواند بمب نقل و انتقالات پرسپولیس باشد، گفت: نه این‌طور نیست من هم مثل بقیه‌ها خیلی ساده و راحت آمدم و مشکلی نبود. جا دارد از همه هواداران پرسپولیس تشکر کنم که در این مدت خیلی خوب حمایت کردند. دست همه‌شان را می‌بوسم و تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

مربی پرسپولیس  در پاسخ به این سوال که مدت قراردادش چقدر است؟ یادآور شد: مهم نیست، اینکه اجازه دادند من در کنار تیم باشم، لطف آقای درویش و بقیه دوستان است و سایر مسائل مهم نیست.

 


ت ت
کدخبر: 241118 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها