جو متفاوت رختکن پرسپولیس؛ واکنش سرخ ها به حضور کریم باقری

هواداران و اعضای پرسپولیس در انتظار دیدن دوباره کریم باقری در تمرینات تیم‌شان هستند و این در حالی است که هنوز مربی محبوب به تمرینان سرخ ها اضافه نشده است.

جو متفاوت رختکن پرسپولیس؛ واکنش سرخ ها به حضور کریم باقری

به گزارش منیبان؛ بازگشت کریم باقری در این فصل به نیمکت پرسپولیس شاید متحدترین  واکنش را میان سرخپوشان داشت و همه از حضور دوباره این مربی در تیم‌شان استقبال کردند.

پرسپولیس این فصل شرایط خاصی را سپری می‌کند. سرخ‌ها اسکواد بزرگی در اختیار دارند و فضا برای حضور در ترکیب و حتی نیمکت پرسپولیس رقابتی شده و با محدودیت لیست بازی‌های لیگ برتر در هر بازی چهار ستاره بزرگسال این تیم خط می‌خورند.

این موضوع باعث ناراحتی برخی بازیکنان باتجربه تیم مثل عیسی آل‌کثیر سعید صادقی شده بود و حتی اگر آنها در مصاحبه‌های‌شان این موضوع را تکذیب کنند، هیچ شکی وجود ندارد که از سکونشینی ناراحت می‌شوند.

حالا اما با حضور کریم باقری در پرسپولیس جو رختکن متفاوت خواهد شد. بازیکنان همواره احترام ویژه‌ای برای آقاکریم قائل هستند و حضور او علاوه‌بر مشورت‌های تاکتیکی به گاریدو می‌تواند باعث ایجاد اتحاد و نظم بیشنر در این تیم بشود.

کریم باقری هنوز به تمرینات پرسپولیس اضافه نشده اما هواداران برای دیدن دوباره او در تمرینات و روی نیمکت تیم‌شان لحظه شماری می‌کنند.

منبع: ورزش سه


ت ت
کدخبر: 241348 تاریخ انتشار
منبع ورزش سه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها