جنجالی که اجاره خانه به خانواده همسر به پا کرد!

مرد جوانی که خانه‌اش را به پدر و مادر همسرش اجاره داده بود، هرگز تصور نمی‌کرد این تصمیم او را به دادگاه خانواده بکشاند. او و همسرش به دلیل تنش بر سر مبلغ اجاره و شرایط زندگی به جدایی فکر می‌کنند و درخواست طلاق خود را در دادگاه ارائه کرده‌اند.

جنجالی که اجاره خانه به خانواده همسر به پا کرد!
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ زن جوان در برابر قاضی گفت: «پنج سال پیش با افشین ازدواج کردم. پدرش از همان ابتدای زندگی یک خانه به ما داد که در آن زندگی می‌کردیم. پس از چند سال، ما بالاخره موفق شدیم یک خانه کوچک برای خود بخریم که من برای خرید آن طلاهایم را فروختم. آن خانه را اجاره دادیم و دو سال پیش وقتی صاحبخانه، پدر و مادرم را بیرون کرد، من پیشنهاد دادم که آنها به خانه ما بیایند. اما افشین برایشان اجاره تعیین کرد. در ابتدا ناراحت شدم اما حرفی نزدم. به او گفتم کاش کمی به آنها تخفیف می‌دادی. اما او به حرف من توجه نکرد. وقتی افشین به طور ناگهانی اجاره را افزایش داد، دیگر نتوانستم سکوت کنم. او به پدر و مادرم تحقیر کرد و گفت اگر نمی‌توانند کرایه بدهند، باید خانه را خالی کنند. من هم تصمیم گرفتم دیگر با او زندگی نکنم.»

افشین نیز در دادگاه گفت: «آقای قاضی، من با زحمت آن خانه را خریدم. همسرم طلاهایش را فروخت، ولی تمام هزینه خرید خانه را من تأمین کردم. ما به درآمد اجاره خانه نیاز داریم و همسرم انتظار دارد پدر و مادرش مجانی در آنجا زندگی کنند. در حالی که آنها هم قادر به پرداخت اجاره هستند. من دیگر نمی‌توانم رفتارهای او را تحمل کنم و به همین دلیل درخواست جدایی دارم.» در پایان، قاضی تلاش کرد تا این زوج را از تصمیم‌شان منصرف کند، اما با توجه به اصرار آنها، رسیدگی به پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از آنها خواست با مشاور خانواده مشورت کنند.


ت ت
کدخبر: 242188 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها