رابطه عاشقانه و باورنکردنی زنی با یک هواپیما!=عکس‌های عجیب

یک زن جوان آلمانی ادعا کرده که به مدت ۹ سال با یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ رابطه عاشقانه و جنسی داشته، اما اکنون رابطه عاشقانه میان آنها به پایان رسیده است.

رابطه عاشقانه و باورنکردنی زنی با یک هواپیما!=عکس‌های عجیب

 

به گزارش منیبان؛ در میان رابطه‌های عاشقانه عجیب و غریب که چند وقت اخیر اخبار جدیدی در موردشان منتشر می‌شود حالا یک زن جوان آلمانی اخیرا سوژه رسانه‌ها شده که نزدیک به یک دهه با یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ رابطه عاشقانه و جنسی داشت و با او به عنوان بهترین دوست و همراه خود رفتار می‌کرد.میشل کوبکی ۳۶ ساله و اهل برلین آلمان عاشق یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰ بوده و در ابتدا باله‌های هواپیما بود که او را شیفته ساخت.اکنون پس از تقریباً یک دهه رابطه از راه دور، میشل می‌گوید که به رابطه عاشقانه عجیب خود با هواپیما پایان داده است. اما هنوز او را به عنوان بهترین دوست و یار خود می‌داند.

این زن جوان به دلیل دور بودن از معشوقه خود و فراهم نبودن شرایط و امکان بودن کنار هواپیمای مورد علاقه‌اش یک ماکت از آن را که ۱.۶ متر طول دارد خریداری کرده و در خانه‌اش نگهداری می‌کرد تا به این وسیله احساس کند نزدیک به هواپیمای مورد علاقه‌اش است.زمان‌هایی که هواپیمای مورد علاقه‌اش در فرودگاه است و پرواز ندارد میشل برای دیدنش به فرودگاه می‌رفت و ساعت‌ها آن جا از راه دور با هواپیمایی که حتی برایش اسم هم انتخاب کرده است صحبت می‌کرد.این زن جوان حتی برای این هواپیمای بوئینگ یک اسم انتخاب کرده بود. او نام این هواپیمای بوئینگ را Schatz گذاشته که به معنی محبوب من است.میشل در مصاحبه‌ای که از او شد گفت: من برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۱۴ اسکاتز ( نام هواپیمای مورد نظر) را دیدم و بعد از پایان سفرم احساس کردم که حس عجیبی نسبت به او دارم؛ حسی که مدام سعی می‌کردم با تماشای تصاویر و ویدئوهای هواپیما آن را آرام کنم و در نهایت برای دیدنش به فرودگاه رفتم و ماجرای عاشقی من و اسکاتز آغاز شد.بنا به گفته میشل این بوئینگ بسیار جذاب، زیبا و خوش ساخت است که موجب شده تا او مجذوب این هواپیما شود.

رابطه با هواپیما

میشل در این باره گفته بود: "رابطه من و این هواپیما یک رابطه حقیقی است. هواپیمای ۷۳۷-۸۰۰ بسیار زیبا، خوش ساخت و مجذوب کننده است. "پیش از این، میشل اعلام کرده بود که قصد دارد با این هواپیما ازدواج کند. این دختر جوان گفته بود: "رابطه ما خوب پیش رفته است و من می‌خواهم با این هواپیما ازدواج کنم و در آشیانه با هم زندگی کنیم. این یک عشق خالصانه است که هیچ ضرری برای کسی ندارد."گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که نامزدی یا ازدواج های عجیب زنان در کشورهای غربی خبرساز می‌شود. دو سال پیش نیز یک زن ایرلندی مدعی شده بود با یک روح ازدواج کرده است.


ت ت
کدخبر: 242566 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها