این پسر بدون دست و پا نابغه کامپوتر است + عکس

تنها 11 سال دارد اما توانایی هایش بیشتر از سن اوست . بدون دست و پا متولد شده اما تمام کارهای خود را با چانه و دهانش انجام می دهد یکی از بهترین ها در بازی های کامپیوتری است .

این پسر بدون دست و پا نابغه کامپوتر است + عکس

به گزارش منیبان؛ نقص عضو و نداشتن یکی از اعضای بدن به صورت کامل نمی تواند هیچ محدودیتی را ایجاد کند ، این جمله امروزه توسط بسیاری از افراد با اراده به تمام دنیا ثابت شده است . این مقدمه ای بود تا از پسری بگوییم که به طور مادرزادی کاملا بدون دست و پا است.

زندگی و تلاش قابل تقدیر پسر باهوشی که بدون دست و پا متولد شد:

" تیو ساتریو" 11 ساله پسر بدون دست و پای اهل اندونزی علی رقم کم توانی جسمی اش زندگی شاد و پرهیجانی دارد. او به طرز باورنکردنی با چانه اش بازی کامپیوتری انجام می دهد و به گفته اعضای خانواده و دوستانش در این بازی بسیار حرفه ای است . او با تبهر خاصی و با کمک استخوان چانه اش دسته پلی استیشن را کنترل می کند .

مادر تیو در رابطه با علاقه پسرش به بازی کامپیوتری می گوید :تیو علاقه خاصی به بازی کامپیوتری دارد و این علاقه از دوران بچگی در او وجود داشت . تیو بعد از استحمام به همراه معلمش به مدرسه می رود و به محض بازگشت به سراغ دسته بازی اش رفته و مشغول می شود.پسرم با نگاه داشتن مداد به کمک دهانش می تواند بنویسد و تمام سعی خود را برای یادگیری درس هایش درست به خوبی همکلاسی های خود به کار می گیرد.

کودک

معلم کلاس تیو هوش سرشار او را بارها مورد آزمون قرار داده است و به گفته ی او تیو در دوره دوم ابتدایی توانایی حل مسائل ریاضی کلاس چهارم را داشت و همین موجب شده بود که همکلاسی هایش برای درس خواندن و پیشرفت به نوعی وارد رقابت با او شوند. هرچند روحیه شاد او گاهی به دلیل وابستگی های زیادش به دیگران دچار افت می شود اما تیو یکی از پرانرژی ترین و دوست داشتنی ترین دانش آموزان مدرسه است .

مادر تیو در ادامه می گوید:در دوران بارداری هیچ اطلاعی از مشکل پسرم نداشتم تا اینکه او به دنیا آمد ،از نگاه ماما فهمیدم که مشکلی وجود دارد اما وقتی سوال کردم گفت همه چیز نرمال و خوب است . تیو نیمه های شب به دنیا آمد و من تا بعد از ظهر روز بعد از ماجرای معلولیت پسرم اطلاعی نداشتم تا اینکه بعد از بهبود حالم برای اولین بار او را دیدم ، دورپیچش را که کنار زدم و متوجه ماجرا شدم . خیلی شوکه شده بودم اما با نگاه به چشمان معصوم تیو و عشق من به او به این ایمان رسیدم که فرزندم می تواند شاد و موفق زندگی کند. مراقبت از تیو تقریبا یک کار تمام وقت است و با توجه به اینکه 4 فرزند دیگر من هرکدام مشغول تحصیل و کار هستند این مسئولیت به تنهایی برعهده من و پدرش است.


ت ت
کدخبر: 27780 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها