معاون وزیر بهداشت:

شیوع کرونا در برخی استان‌ها همچنان افزایشی است

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روند شیوع ویروس کرونا در بعضی از استان‌ها مانند اصفهان، فارس و خراسان رضوی همچنان افزایشی است.

شیوع کرونا در برخی استان‌ها همچنان افزایشی است

به گزارش منیبان؛ قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه در حاشیه بازدید جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بیمارستان‌ شهرستان کلاله استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت:  هم اینک ۵۰ هزار بیمار کرونایی در کشور بستری هستند و بیش از ۳۰ هزار بیمار نیز به صورت بستری موقت خدمات درمانی لازم را دریافت می‌کنند.

او خاطرنشان کرد : گلستان در چند روز گذشته به لحاظ شیوع کرونا شرایط پایدارتری پیدا کرد البته با توجه به ادامه دار بودن مناسبت‌ها، اعلام قطعی از روند کاهش این بیماری در استان زود است.

معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بقیه استان‌های کشور شرایط ثابتی پیدا کردند و امیدواریم روزهای آینده در بحث شیوع کرونا روند رو به کاهش را در کشور داشته باشیم.

جان بابایی اضافه کرد: به لحاظ زیرساختی تمام تلاش این است که مردم مشکلی در رابطه با تخت‌های بیمارستانی نداشته باشند و با تمام مشکلات موجود در این ایام با توزیع دستگاه اکسیژن‌رسان که دولت حمایت کرده مشکل حادی در بحث این دستگاه در بیمارستان‌ها نداشته ایم.

او اظهار کرد: با حمایتی که دولت، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام انجام دادند در چند روز اخیر به اندازه نیاز به استان‌ها دستگاه اکسیژن‌ساز داده شد و امیدواریم این روند همکاری ادامه یابد تا هفته آینده یک مقدار شرایط بهتر شود


ت ت
کدخبر: 34172 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها