شهادت مامور نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان

ستوان سوم «موسی نوروزی» از مأموران انتظامی فرماندهی انتظامی دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان ظهر امروز در جریان درگیری تیمی از مأموران با اشرار مسلح در این شهرستان به شهادت رسید.

شهادت مامور نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان

به گزارش منیبان؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک مامور انتظامی ظهر امروز در جریان درگیری با اشرار مسلح در شهرستان دلگان به شهادت رسید.

سردارطاهری اظهار کرد: ستوان سوم «موسی نوروزی» از مأموران انتظامی فرماندهی انتظامی دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان ظهر امروز در جریان درگیری تیمی از مأموران با اشرار مسلح در این شهرستان به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیمی از مأموران انتظامی دلگان ظهر امروز برای دستگیری یک شرور مسلح تحت تعقیب در داخل شهر دلگان اعزام شدند در جریان این مأموریت شرور و همدستش برای مأموران کمین گذاشته بودند و به محض مشاهده به مأموران شلیک کردند که متأسفانه یک نفر شهید شد.

او با اشاره به اینکه در این درگیری هر دو شرور مسلح به هلاکت رسیدند، ادامه داد: مأموران جان بر کف انتظامی سیستان و بلوچستان با تمام توان و تا پای جان برای برقراری نظم و امنیت در استان ایستاده‌اند و در این مسیر برخورد با مخلان امنیت قاطع خواهد بود.


ت ت
کدخبر: 45720 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها