5 نکته مهم برای ثبت نام موفق در فروش فوری فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور

بنا به درخواست بسیار زیاد مردم، تمامی اصول و ترفندهای یک ثبت نام موفق در فروش محصولات جدید بهمن موتور اعلام شد.

5 نکته مهم برای ثبت نام موفق در فروش فوری فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور

به گزارش منیبان به نقل از  اخبار خودرویی  ایران، پس از اعلام خبر فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی از سوی بهمن موتور، تعداد بسیار زیادی از هموطنان عزیز خواهان معرفی روش و ترفندهای افزایش موفقیت در ثبت نام این خودورها شدند. با توجه به سو استفاده برخی سایت های، تصمیم گرفتیم در این خبر تمام این ترفندها را بطور رایگان در اختیار مردم عزیز قرار دهیم. برای این کار به سراغ یک تیم  سرمایه  گذار موفق که در تمامی دوره های فروش محصولات جدید بهمن موتور موفق به ثبت نام شده اند رفتیم تا از تمامی تجربیات و رموز موفقیت آن ها اطلاع یابیم. در ادامه تمامی ترفندها و موارد را بطور مختصر ارائه می شوند.

 

۱- بلاک شدن IP (انتخاب رندوم سیستم فروش)

یکی از مهمترین اتفاقات که از مرحله سوم فروش فیدلیتی در  مهرماه توسط سایت فروش بهمن موتور انجام می شود این است که با توجه به هجوم تعداد زیاد تقاضا، تعداد زیادی از متقاضیان توسط سیستم برای چند دقیقه اصطلاحا بلاک می شوند تا مابقی متقاضیان راحت تر ادامه روند ثبت نام را انجام دهند (این اتفاق مدتهای زیادی در فروش های نقدی محصولات  ایران خودرو  انجام می شود که در فروش نقدی مرحله اول هایما S۷ پلاس نیز انجام شد). بهترین کار در صورت ایجاد این مشکل روشن و خاموش کردن سریع مودم برای تغییر IP هست.

 

۲- تلاش با یک مشخصات توسط چند نفر

برعکس سیستم فروش ایران خودرو، در سیستم فروش شرکت بهمن موتور، می توان در یک زمان با یک مشخصات توسط چند نفر (چند IP) اقدام به ثبت نام کنند و هرکسی زودتر به درگاهپرداخت اینترنتی وارد شد اقدام به پرداخت نماید.

۳- استفاده از نرم افزارهای دریافت رمز یک بار مصرف به جای درخواست پیامک

باید حتما دقت شود که در صفحه پرداخت برای دریافت رمز پرداخت اینترنتی از  نرم افزار  های رمزیاب استفاده شود. زیرا در این لحظه به علت فشار زیاد به سرورها، ممکن است  پیامک  دریافت رمز پس از اتمام زمان صفحه پرداخت برای شما ارسال شود و عملا پرداخت شما ناموق باشد.

۴- انتخاب رنگ و مشخصات دارای ظرفیت بیشتر

باید دقت شود که در بخشنامه های فروش محصولات جدید بهمن موتور باید به سراغ خودروهای با ظرفیت بیشتر رفت. به عنوان نمونه در ثبت نام دیگنیتی، امکان ثبت نام دیگنیتی با تریم مشکی بسیار بیشتر از دیگنیتی با تریم مارون هست. در ثبت نام فیدلیتی نیز امکان ثبت نام سفید به علت ظرفیت بیشتر، بسیار بیشتر از رنگ مشکی هست.

۵- طولانی شدن مرحله اعتبار سنجی

یکی از مواردی که بسیار اتفاق می افتد طولانی شدن زمان اعتبار سنجی می باشد. بطور عمومی اگر اعتبار سنجی بیش از ۱۵ دقیقه طول بکشد یعنی عملا شما از مرحله ثبت نام حذف شده اید (البته استثنا نیز مانند مرحله دوم فروش فیدلیتی که به علت مشکل سرور ایرانی کار،  پول  بسیاری از هموطنان به حساب آن ها برگشت خورد و عملا ظرفیت ثبت نام باز مانده بود)

در نهایت باید عرض شود با توجه به تقاضای بسیار بالا (حدود ۱۰۰ هزار متقاضی در هر دوره وجود داشته است) و ظرفیت بسیار محدود (حدود ۵۰۰ دستگاه در هر دوره) احتمال موفقیت در ثبت نام برای این خودروها بسیار اندک بوده و در هر بخشنامه فروش عموما موارد خاص و جزئی برای بهبود سیستم فروش توسط شرکت ایرانی کار اعمال می شود. 


ت ت
کدخبر: 47549 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها