وام سریع بانک کارگشایی + شرایط پرداخت

بانک کارگشایی با «ترهین طلا»، وثیقه گذاشتن طلا، به افراد وام اعطا می‌کند. در واقع متقاضیان با رهن گذاشتن طلا در این بانک طی مدت زمانی اندکی وام دریافت خواهند کرد.

وام سریع بانک کارگشایی + شرایط پرداخت

به گزارش منیبان، افراد متقاضی برای دریافت این نوع وام باید شناسنامه، کارت ملی و مقدار طلای مورد نظر بانک را به عنوان رهن در اختیار این مجموعه بگذارند. بعد از تکمیل فرم‌های لازم توسط متقاضی، ارزیاب بانک شرایط را بررسی خواهد کرد. در این مرحله ارزیاب خلوص طلا را برای دادن اعتبار مورد نیاز دریافت وام بررسی و ارزشگذاری می‌کند.

اگر فردی متقاضی وام بانک کارگشایی باشد امکان دریافت وام ۲ میلیون تومانی قرض الحسنه یا وام ۲۰ میلیون تومانی جعاله را دارد. وام ۲ میلیون تومانی با سود ۴ درصد، همراه با ۷ درصد کارمزد، و وام ۲۰ میلیون تومانی هم با سود ۲۰ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که افراد برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی جعاله باید طلای بیشتری را در رهن بانک بگذارند.

میزان وثیقه برای دریافت وام بانک کارگشایی

بنا بر اعلام بانک کارگشایی، برای دریافت وام ۲ میلیون تومانی، مقدار ۳۰ گرم طلای تزئینی و برای وام جعاله ۲۰ میلیون تومانی هم ۱۰۰ گرم طلا باید در رهن بانک گذاشته شود.

اقساط این وام‌ها به صورت ماهیانه بازپرداخت نمی‌شوند. در واقع اصل و سود هر ۲نوع وام یک سال بعد از دریافت باید به بانک برگردانده شود. در صورتی هم که متقاضیان در زمان سررسیدقیمت اصل و سود پول را نپردازند، بانک هر ماه تاخیر یک درصد را به عنوان جریمه دیرکرد به جمع پرداختی آن‌ها اضافه خواهد کرد.

با این حال در صورتی که دریافت کننده تسهیلات امکان بازپرداخت را در زمان سررسید نداشته باشد و به بانک اعلام کند، می‌تواند با شرایطی یک سال دیگر تاریخ را تمدید کند. متقاضیان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به وبسایت یا شعب بانک کارگشایی مراجعه کنند.


ت ت
کدخبر: 47750 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها