بلایی دردناکی که مادر پست فطرت بر سر بچه معلولش آورد! + عکس دلخراش

دختر بچه 6 ساله معلولی در شب شروع به گریه کردن کرد و مادرش وقتی دید نمی تواند او را ساکت کند و فقط باعث بیشتر شدن گریه اش می شود کار وحشتناکی را با او انجام داد.

بلایی دردناکی که مادر پست فطرت بر سر بچه معلولش آورد! + عکس دلخراش

به گزارش منیبان؛ معلول جسمی به فردی گفته می شود که به دلیل فلج عضوی از بدن قادر به کنترل خود نمی باشد و یا از انجام دادن کارهای عادی روزانه قاصر هستند و علت اصلی آن اغلب مادرزادی می باشد که در ژنتیک جنین تاثیر می گذارد و بعد از تولد علائم ظاهر می شوند و تا پایان عمر با آنها همراه می باشد.

به همین دلیل این افراد دارای روحیه ای حساس و شکستنی هستند و نباید با آنها بد رفتاری کرد و باید به آنها روحیه داد!آنها شاید با دیدن افراد کنارشان حسرت سالم ماندن بخورند و با این وجود نباید به آنها سخت گرفت و باید در نهایت رفتار عاطفانه و دوستانه با آنها صحبت کرد. اما در طی اتفاق دردناک و دلخراشی یک دختر بچه 6 ساله معلول لب هایش را از دست داد.

در سال 2015 میلادی،زمانیکه دختر بچه معلولی به نام "کاتیا اسپسیوتسوا" تنها 6 سال سن داشت توسط مادرش به نام "لودمیلا" 33 ساله در شهر "رودا" واقع در کشور روسیه، اتفاق دردناک و دلخراشی را تجربه کرد.کاتیا 6 ساله متاسفانه دچار فلج مغزی می باشد و به همین دلیل شب ها در هنگام خواب گریه می کرد و به طبع مادرش نیز از خواب بیدار می شد.

لب-کنده-شده

در یکی از این شب ها لودمیلا از گریه های شدید کاتیا به شدت عصبی می شود و به اتاق او می آید و او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و این تنها باعث بیشتر شدن گریه های کاتیا شد و در نهایت متاسفانه مادر دل سنگ لب های دخترش را به دندان گرفت و آنها را از جایشان کند.

کار-زشت-مادر-با-دخترش

با این وجود این در حالی بود که کاتیا به مدت چندین روز در خانه بود و هیچ دارویی به او داده نمی شد و در نهایت مادرش با آمبولانس تماس گرفت و کاتیا را به بیمارستان منتقل کرد.

مادر-بدجنس

بعد از آنکه کاتیا به بیمارستان منتقل شد، پزشکان فورا به درمان کاتیا پرداختند و حتی یکی از دکتر ها نیز گفت که مادر کاتیا حتی برای جدا کردن بینی کاتیا تلاش کرده بود و اما خوشبختانه موفق به انجام این عمل وحشیانه نشده بود.همچنین آثار ضرب و شتم و کبودی های زیادی بر روی بدن کاتیا بود.

مادرخوانده-دخترک

با این وجود کاتیا 6 ساله،1 سال جهت درمان در بیمارستان بستری بود و در این یک سال پزشکان متوجه شدند که این دختر بچه 6 ساله از بیماری های زیادی رنج می برد.

همچنین مادر سنگ دل کاتیا به مدت 4 سال زندان محکوم شد و اینک دختر بچه این داستان،9 سال دارد و با مادر جدیدش به نام "آنا ماکاوفا بسپالوفا" زندگی می کند.


ت ت
کدخبر: 49141 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها