بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های عمرانی ساری و میاندورود

معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های عمرانی ساری و میاندورود بازدید کرد.

 بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های عمرانی ساری و میاندورود

به گزارش منیبان، علی بابایی کارنامی با بیان اینکه میزان اعتبار لازم برای اتمام فاز اول پروژه ساری-تاکام حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است که با تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی، پیمانکاران مابقی کار را به صورت تعهدی به اتمام می‌رسانند، گفت: به شرط تامین اعتبار، تا پایان سال ۱۴۰۱ شاهد اتمام و بهره برداری کامل فاز اول از این پروژه هستیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از چند پروژه مرکز استان که با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مسئولان شهری و استانی و نمایندگان ساری و میاندورود انجام شد، اظهار کرد: این بازدید به‌منظور تامین اعتبار بخشی از صورت وضعیت‌های پیمانکاران در حال اجرای این پروژه صورت گرفت.

بابایی کارنامی  افزود: در بازدید امروز مقرر شد تا تامین اعتبار لازم برای این پروژه انجام گیرد و تا پایان سال 1401 شاهد اتمام و بهره برداری کامل فاز اول از این پروژه باشیم.

وی ادامه داد: در خصوص فاز دوم این پروژه به طول 50 کیلومتر حد فاصل تاکام تا کیاسر نیز مقرر شد تا از محل گنجانده شدن تامین اعتبار در وزارت نفت و وزارت راه، تامین شود.

بابایی کارنامی با بیان اینکه در ادامه بازدیدها از پروژه روگذر سه‌راه جویبار و نیز سمسکنده نیز به صورت میدانی بازدید به‌عمل آمد، تاکید کرد: برگزاری جلسه طی دوشنبه هفته آینده با وزیر راه نیز در این سفر نهایی شد و مقرر شد تا این جلسه با حضور استاندار و نمایندگان ساری و قائم‌شهر برگزار شود.

وی عنوان کرد: یکی از پروژه‌های در دست اقدام، احداث بزرگراه هفت‌تن تا میاندرود به طول 44 کیلومتر است که در دستور کار این جلسه قرار دارد.

نماینده ساری و میاندورود تصریح کرد: قول مساعد در خصوص اجرای این پروژه داده شده است و بنا است تا با مشارکت وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و مشارکت خاتم‌الاوصیا، تکلیف این پروژه مشخص شود.

بابایی کارنامی در پایان گفت: بیش از 90 درصد بازگشایی و تملک اراضی این مسیر انجام شده است که با تفاهمات صورت گرفته انشاءالله آغاز اجرایی کار ساخت این بزرگراه در سال 1401 برای برون رفت بار ترافیکی حد‌فاصل قائم‌شهر، ساری و میاندرود انجام شود.


ت ت
کدخبر: 52649 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها