موضع‌گیری تند و بی‌سابقه پرسپولیسی پرحاشیه علیه یحیی

هافبک سابق پرسپولیس علیه یحیی گل محمدی موضع گیری کرد.

موضع‌گیری تند و بی‌سابقه پرسپولیسی پرحاشیه علیه یحیی

به گزارش منیبان؛ تساوی پرسپولیس در آخرین لحظه مقابل هوادار اسباب ناراحتی برخی هواداران و گروهی از پیشکسوتان این تیم را به همراه داشته است به گونه ای که طی دو روز اخیر شاهد اظهار نظر برخی از پرسپولیسی های قدیمی در رسانه های رسمی و همین طور فضای مجازی و اینستاگرام باشیم.

رضا حقیقی، هافبک دفاعی سابق پرسپولیس که تجربه حضور و بازی در جام جهانی را دارد یکی از نفراتی است که به رغم حمایت از کادرفنی پرسپولیس طی هفته های گذشته پس از تساوی با هوادار در فضای مجازی صحبت کرد و از سیایت یحیی گل محمدی به انتقاد پرداخت.

حقیقی در این خصوص گفت: آقای یحیی گل محمدی ممنون واقعا بابت این نوع بازی که ارائه دادی. این تیم هوادار نباید این طور ما را تحت فشار بگذارد. یعنی تیم هوادار باید در تهران از ما مساوی بگیرد؟

اما به جز این حرف ها اوج انتقاد هافبک دفاعی سابق پرسپولیس جایی بود که او دلیل این نتایج را لجبازی گل محمدی با برخی از بازیکنان تلقی کرد و گفت:

 آقای گل محمدی وقتی با بازیکن ها لجبازی می کنی، نتیجه اش همین می شود. سیدجلال حسینی اگر با عصا بازی کند از این دفاع وسط ها بهتر است. من نمی دانم به چه دلیلی از سید جلال استفاده نمی کنی. کاری کردی که سیدجلال از فوتبال بیزار شده است. نکن از این کارها و دست از لجبازی بردار.

این اظهار نظر ها حکایت از شکاف سرمربی با برخی از بازیکنان دارد که البته از مدتها قبل در برخی رسانه ها منتشر شد. باید دید درنهایت واکنش گل محمدی به این صحبت ها چه خواهد بود.


ت ت
کدخبر: 53255 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها