جهاد اسلامی فلسطین:

النقب مقاومت می‌کند

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد، اهالی النقب و ساکنان داخل اراضی اشغالی بر پایبندی خود به هویت اسلامی و ملی تاکید دارند.

النقب مقاومت می‌کند

به گزارش مُنیبان از خبرگزاری فلسطینی "سما"، داوود شهاب، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در خطبه نماز جمعه در مسجد "شهید أنور عزیز" خاطرنشان کرد: اهالی النقب و ساکنان داخل اراضی اشغالی بر پایبندی خود به هویت اسلامی و ملی تاکید دارند. پیوند بزرگی میان آنها وجود دارد و آنها در حال پیشروی در خط مقدم هستند.

وی در ادامه افزود، این پیوند و پایداری از عقیده و ایمان ما به خداوند متعال نشأت گرفته که خطاب به ما فرموده است: ای کسانی که ایمان آوردید صبر و استقامت داشته باشد و تقوا پیشه کنید تا رستگار شوید.

شهاب همچنین تصریح کرد، استقامت و پایداری اهالی النقب و انتفاضه آنها به مثابه اعلام سقوط پروژه‌های یهودی‌سازی و همزیستی و طرح‌ها و برنامه‌های الحاق النقب است.

وی تاکید کرد، انتفاضه النقب در چارچوب فعالیت و اقدامات مقاومت و راهپیمایی ملت فلسطین علیه شهرک‌سازی و دنباله‌رو مقاومت بیتا و امتداد راهپیمایی بازگشت است.

این رهبر جهاد اسلامی همچنین اظهار داشت، حمایت و پشتیبانی از النقب و اهالی آن و هرگونه حمایت در راستای عمل به دستورات خداوند متعال، پیروزی مسأله عادلانه آنها امری واجب است و بر وحدت ملت و سرنوشت ملت فلسطین و تمامیت ارضی آن تاکید دارد.


ت ت
کدخبر: 60645 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها