چرا رئیسی از ظریف دعوت نکرد!

فعال سیاسی، درباره عدم دعوت از وزیر پیشین امور خارجه اظهار کرد: رئیسی صلاح دیده این افراد را دعوت کند در مراحل بعدی هم از افراد دیگر دعوت و نظرسنجی می‌کند.

چرا رئیسی از ظریف دعوت نکرد!

به گزارش منیبان، به‌تازگی سردبیر سایت «مشرق‌ نیوز» در توییتی اعلام کرده است که سیدابراهیم رئیسی در نهاد ریاست‌جمهوری برای هم‌اندیشی دیپلماتیک با علی لاریجانی، علی‌اکبر ولایتی، کمال خرازی و سعید جلیلی نشستی داشته است. او در این‌ باره نوشت: «اخیرا با دعوت رئیسی، جلسه‌ای با حضور آقایان علی لاریجانی، کمال خرازی، سعید جلیلی و علی‌اکبر ولایتی در نهاد ریاست‌جمهوری تشکیل شده است و حاضران نقطه نظرات خود را درباره سفر رئیس‌جمهور به روسیه مطرح کرده‌اند».

منصور حقیقت پور، فعال سیاسی، درباره عدم دعوت از وزیر پیشین امور خارجه اظهار کرد: رئیسی صلاح دیده این افراد را دعوت کند در مراحل بعدی هم از افراد دیگر دعوت و نظرسنجی می‌کند.

عزت الله یوسفیان ملا، از چهره های نزدیک به علی لاریجانی، نیز در این باره گفت: رئیس جمهور در آستانه سفر به روسیه است، ظریف حرف هایی در مخالفت با روسیه زد بنابراین او نمی خواهد قبل از سفر سوء ظن و تردید برای روس ها ایجاد شود که با مخالفان روابط ایران و روسیه، مذاکره شده است.

 

 

 

 

 


ت ت
کدخبر: 60998 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها