عکس‌های جنجالی| رونمایی فوتبالیست پرسپولیسی از همسرش در اینستاگرام با این تیپ‌های عجیب!

عکس های حسین ماهینی و همسرش که در اینستاگرام آقای فوتبالیست منتشر شد.

عکس‌های جنجالی| رونمایی فوتبالیست پرسپولیسی از همسرش در اینستاگرام با این تیپ‌های عجیب!

به گزارش منیبان؛ به نقل از دلگرم، حسین ماهینی (زاده 25 شهریور 1365 - بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

وی سابقه عضویت در تیم های استقلال اهواز و ذوب آهن را دارد، ماهینی در سال 1391 به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

ایران جوان بوشهر و جوانان استقلال اهواز اولین تیم های او بودند. ذوب آهن و ملون انزلی از دیگر تیم های او بودند، وی در سال ۱۳۹۱ به پرسپولیس تهران پیوست.

 

خانواده همسر حسین ماهینی​

خانواده همسرم پرسپولیسی هستند و در این مدت خیلی به من کمک کردند و روحیه دادند تا به پرسپولیس برگردم. آن روزهایی که من ناراحت بودم، همسرم همیشه سر نماز برایم دعا می کرد و می گفت امیدت را قطع نکن و همه چیز درست می شود. خدا را شکر می کنم که الان در پرسپولیس حضور دارم و امیدوارم هر چه سریعتر بار دیگر در خدمت تیم ملی باشم.

61efde6fdd83a

کارت پایان خدمت وی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال باطل، و وی به تیم نظامی ملوان بندرانزلی منتقل شد. وی پس از طی دوره آموزشی در پادگان آموزشی نیروی دریایی انزلی وارد تیم فوتبال ملوان از فصل 94/95 شد. او پس از گذراندن خدمت سربازی به پرسپولیس بازگشت و به محض بازگشت به این تیم قرار داد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. و توانست با این تیم قهرمان لیگ شانزدهم شود.

او اولین بار توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد؛ قبل از آن حسین ماهینی عضو تیم زیر ۲۳ سال ایران بود و مدال برنز مسابقات سال ۲۰۰۶ را نیز برده بود.

حسین ماهینی ۲۳ بازی رسمی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده‌است.

61efde72530e0

وی بار اول به وسیله کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد؛ پیش از آن حسین ماهینی عضو تیم زیر ۲۳ سال ایران بود و مدال برنز مسابقات سال ۲۰۰۶ را هم برده بود.


ت ت
کدخبر: 62885 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها