علاقه عجیب رهبر کره شمالی به ساخت و ساز!/ عکس

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد، رهبر این کشور به مقامات دستور داده تا به کمبودها و کاستی‌های بخش ساخت و ساز فورا رسیدگی کنند و بر اهمیت این بخش برای ساختن کشوری قوی و بهبود زندگی مردم تاکید کرده است.

علاقه عجیب رهبر کره شمالی به ساخت و ساز!/ عکس

به گزارش مُنیبان از خبرگزاری یونهاپ، خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA گزارش داد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در نامه‌ای خطاب به شرکت‌کنندگان در یک کارگاه ساخت و ساز که روز سه‌شنبه در پیونگ‌یانگ برگزار شده بود، به اشتباهات صورت گرفته در این بخش اشاره کرد و گفت که اکنون زمان مناسب برای آنهاست تا با سیاست‌ها و ایدئولوژی‌های حزب حاکم مجددا تجهیز شوند.

در ادامه این گزارش آمده است: کیم جونگ اون بر اهمیت این بخش و نقش حوزه ساخت و ساز در تلاش‌های کنونی برای ایجاد پیروزی جدید در این ساخت و ساز سوسیالیستی تاکید کرد.

کیم جونگ اون همچنین از کارگرانی که در این پروژه برای توسعه شهر "سامجیون" واقع در شمال غرب کشور شرکت داشتند، تشکر کرد و این شهر را نمونه‌ای برای توسعه روستایی دانست.

شهر سامجیون که در دامنه کوه "پکتو" قرار دارد، محل تولد کیم جونگ-ایل، رهبر سابق کره شمالی و پدر کیم جونگ اون است که 16 فوریه سال جاری میلادی هشتادومین سالروز تولدش خواهد بود.

رهبر کره شمالی


ت ت
کدخبر: 65781 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها